ik zou graag een pinarello fp7 kopen
weet er iemand de prijs voor het kader alleen ongeveer ,ik kan niks vinden op het net.
heeft er iemand al ervaring met deze fiets, is dit een goeie
mvgr
pinarello fp7
-
- Forum-lid
en te vinden voor 2400 euro!
- daniel1975
- Forum-lid HC
FP7 is idd voor 24-2500 te vinden bij goede adressen.
Wat het frame betreft: er staat er hier een in huis. Niet superlicht, maar wel erg fraai afgewerkt en ruim voldoende stijf.
De fiets zal je niet teleurstellen verder qua goed of slecht. Voor het geld zijn heel veel lichtere frames te krijgen, maar dat is niet het enige criterium.
Als je het geld er voor over hebt en je vind het een mooi frame gewoon doen. Een miskoop doe je er zeker niet aan!
Wat het frame betreft: er staat er hier een in huis. Niet superlicht, maar wel erg fraai afgewerkt en ruim voldoende stijf.
De fiets zal je niet teleurstellen verder qua goed of slecht. Voor het geld zijn heel veel lichtere frames te krijgen, maar dat is niet het enige criterium.
Als je het geld er voor over hebt en je vind het een mooi frame gewoon doen. Een miskoop doe je er zeker niet aan!
Less is bore
-
- Forum-lid
ben zelf sinds 2 weken in het bezit van een fp7 afgemonteerd met chorus 11 en ksyrium sl wielen. prijs betaald voor het kader ca. 2750 met inruil van een tarmac pro 2010 frame. bij geen inruil zal de prijs tussen 2400 en 2500 € liggen. heb er nu ca. 500 km mee gereden, rijdt uitstekend, is wel erg stijf en inderdaad niet superlicht maar o zo mooi. en dat is voor mij het belangrijkste. mocht je besluiten er ook een te kopen dan zul je er geen spijt van krijgen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
2400 in NL
Less is bore
Afgelopen najaar mijn FP7 gekocht bij Flarer. Tijdens de Dolomieten Marathon de fiets op de beurs aldaar zien staan. Dag voor de tocht bij Flarer geweest en maten laten opnemen.
Voorzien van Campa Chorus carbon 11 speed en Campa Shamal titanium ultra wielen.
Bij afhalen de kans schoon gezien direct te testen op de San Pellegrino, en dat was voortreffelijk!!!
Voorzien van Campa Chorus carbon 11 speed en Campa Shamal titanium ultra wielen.
Bij afhalen de kans schoon gezien direct te testen op de San Pellegrino, en dat was voortreffelijk!!!