nieuwe laptop
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mijn laptop is lelijk gevallen en ik heb bijna geen beeld meer over. Lijkt ook wel een scheurtje in het scherm te zitten en ik moet soms heel hard op de letter a drukken voordat ie het doet.
Ik heb dus een andere laptop nodig, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Wie helpt!?
Ik heb een paar eisen:
- geen Vista (W7 wel goed?)
- cardreader
- beetje acceptabel beeldscherm ivm foto's
- liefst niet boven de 700 euro.
Er zijn zoveel laptops, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb dus een andere laptop nodig, maar zie door de bomen het bos niet meer.
Wie helpt!?
Ik heb een paar eisen:
- geen Vista (W7 wel goed?)
- cardreader
- beetje acceptabel beeldscherm ivm foto's
- liefst niet boven de 700 euro.
Er zijn zoveel laptops, ik zie door de bomen het bos niet meer.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
What makes the boat go faster?
Het leven is zo makkelijk
Ja, je betaald 300 euro meer als die 700 maar hij gaat 2 keer zo lang mee. Het werkt makkelijker, sneller en vele malen gebruiksvriendelijker.
Tegenwoordig is er voor alle windowsprogramma's wel een alternatief en kun je ook gewoon je Polar uitlezen zonder dat je virtual machine of bootcamp nodig hebt.
Spijt zul je er geen seconde van hebben!!!
Ja, je betaald 300 euro meer als die 700 maar hij gaat 2 keer zo lang mee. Het werkt makkelijker, sneller en vele malen gebruiksvriendelijker.
Tegenwoordig is er voor alle windowsprogramma's wel een alternatief en kun je ook gewoon je Polar uitlezen zonder dat je virtual machine of bootcamp nodig hebt.
Spijt zul je er geen seconde van hebben!!!
[quote="TiesT"]Het leven is zo makkelijk
Spijt zul je er geen seconde van hebben!!![/quote]
+1
Edge werkt super onder OS
+1
Edge werkt super onder OS
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Belangrijkste bij een laptop is wat mij betreft dat je 3 jaar garantie hebt en een bedrijf wat niet moeilijk doet over garantie. Helpdesk medewerkers die blijven zeiken dat je Windows opnieuw moet installeren heb ik 't niet zo op.
Ik ben zeer tevreden met Dell. Ze behandelen je tenminste niet als een domme idioot, wat ik bij andere bedrijven wel met enige regelmaat heb gehad. Bij m'n Dell is er wel 't 1 en ander kapot gegaan de afgelopen 3 jaar, dat vind ik ook niet zo gek, want de laptop heeft een erg zwaar leven bij mij (staat veel aan en wordt steeds heen en weer gesleept).
Bij Dell kan je trouwens afdingen op de prijs mits er geen andere acties op de laptop zitten. Zo hoef je de verzendkosten nooit te betalen
Ik ben zeer tevreden met Dell. Ze behandelen je tenminste niet als een domme idioot, wat ik bij andere bedrijven wel met enige regelmaat heb gehad. Bij m'n Dell is er wel 't 1 en ander kapot gegaan de afgelopen 3 jaar, dat vind ik ook niet zo gek, want de laptop heeft een erg zwaar leven bij mij (staat veel aan en wordt steeds heen en weer gesleept).
Bij Dell kan je trouwens afdingen op de prijs mits er geen andere acties op de laptop zitten. Zo hoef je de verzendkosten nooit te betalen
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="TiesT"]Het leven is zo makkelijk
oh....... geef het niet graag toe...... hij heeft gelijk
Ben blij met mijn huidige PC, maar mijn vroegere macs waren toch stukken beter
oh....... geef het niet graag toe...... hij heeft gelijk
Ben blij met mijn huidige PC, maar mijn vroegere macs waren toch stukken beter
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
+1 voor Dell. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt helaas altijd wel een OEM versie van het OS maar dat geldt ook voor alle andere grote leveranciers.
-
- Forum-lid HC
[quote="joostvanbezooijen"]+1 voor Dell. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt helaas altijd wel een OEM versie van het OS maar dat geldt ook voor alle andere grote leveranciers.[/quote]
En eventueel extra 5% korting bij Dell http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 15171/last
En eventueel extra 5% korting bij Dell http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... 15171/last
What makes the boat go faster?