Dag allemaal,
Binnenkort wil ik op de fiets van Peize (onder de rook van Groningen) naar Amsterdam (zuid-oost) fietsen. De route die ik ongeveer voor ogen heb is:
Peize
Oosterwolde
Wolvega
Kuinre
Emmeloord
Ketelbrug
Over de IJselmeerdijk naar Lelystad
Over de dijk langs de Oostvaardersplassen
IJmeerdijk
Hollandse Brug
Weesp
Adam Zuidoost
Tot de ketelbrug denk ik dat het allemaal fietspaden zijn. Maar de Ketelbrug, IJselmeerdijk, Oostvaardersdijk, IJmeerdijk en de Hollandse brug ken ik niet. Kun je daar overal fietsen?
Ook sta ik open voor suggesties voor andere routes.
Route Peize - Amsterdam
hoi,
je kan op www.gpsies.com een route plannen. Als je dan als kaart de OSM fietskaart gebruikt zie je welke wegen allemaal fietsbaar zijn, en waar uitgepijlde fietsroutes lopen.
je kan op www.gpsies.com een route plannen. Als je dan als kaart de OSM fietskaart gebruikt zie je welke wegen allemaal fietsbaar zijn, en waar uitgepijlde fietsroutes lopen.
Vanaf Lelystad naar Amsterdam is het over de door jouw beschreven route uitstekend fietsen. Schitterend snelle fietspaden, mooie natuur (oostvaarders) en hopelijk het windje mee, want anders wil je dood
Ik neem aan dat dit ten noorden van Lelystad niet ineens veranderd.
Ik neem aan dat dit ten noorden van Lelystad niet ineens veranderd.
Goed om te horen dat het mooie fietspaden zijn. Ik heb geen zin in schelpepaadjes... en dat is op de fietsrouteplanner (verder ideaal overigens) niet te zien.
En ik ga inderdaad op noord(oosten)wind wachten alvorens dit ritje ter hand te nemen. Zal wel ergens in de zomer worden...
Thx
En ik ga inderdaad op noord(oosten)wind wachten alvorens dit ritje ter hand te nemen. Zal wel ergens in de zomer worden...
Thx
Groet,
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-
Eric
-4 wheels to move your body, 2 wheels to move your soul-