Even voorstellen
-
- Forum-lid
De laatste tijd zit ik nogal eens op het forum en vind dus dat het tijd is te vertellen wie er achter moiventoux schuilgaat. Mijn naam is Henk, 51 jaar en ik woon in de buurt van Dordrecht. Voor wie het echt wil weten..... Ben eigenlijk een hardloper. Heb vanaf 1985 al mijn trainingen bijgehouden en zit op ruim 50.000 km hardlopen. Ruim 300 wedstrijden gelopen waaronder 9 marathons. Nu het blessurespook wat vaker toeslaat ben ik meer gaan fietsen ( 's winters op de Tacx). Fiets echter al jarenlang. Ga tweemaal per jaar naar Frankrijk en ik vind fietsen in de bergen het summum. De Ventoux heb ik het meest beklommen maar het mooiste fietsgebied ligt voor mij in de Pyreneeen , Bij Argeles Gazost. Aubisque, Tourmalet, Hautacam, Luz Ardiden, Aspin en nog veel meer moois. Heb vorig jaar de Trois Ballons gereden ( ruim 200 km) in de Vogezen.Ik vind fietsen ook een prachtige (tv) sport. Paar jaar terug op de Aubisque gestaan toen de tour langskwam en het afgelopen jaar de vakantie uiteraard afgesteld op de Mont Ventoux etappe. Dit was het dan wel.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Welkom op het forum. En je hebt gelijk, fietsen in de bergen is inderdaad geweldig. Wel altijd weer even slikken als je dan in ons kleine, aangeharkte, veilige, bewegwijzerde landje aankomt.