Zipp 404 : welke banden ???
Welke bandjes gaan makkelijk op de Zipp 404 : ik heb al de Pro race 3 en de gp 4000s geprobeerd en deze zijn er niet op te krijgen zonde steeds de binnenbandjes stuk te maken. De gp 3000 gaat er zelfs op zonder bandenspanners !!! En dat zou ik moeten hebben ; als ik onderweg lek rijdt dat ze er makkelijk op gaan.
Iemand ervaringen en voorstellen ?
:rolleye:
Iemand ervaringen en voorstellen ?
:rolleye:
-
- Forum-lid
Ik rijd met de zipp 808´s en krijg de conti´s 4000S er zonder problemen op..
Canyon Ultimate SLX
rvo033467 schreef:Ik rijd met de zipp 808´s en krijg de conti´s 4000S er zonder problemen op..
Deze banden komen er bij mijn Zipp 404's ook onder en verwacht geen problemen

S-Works Tarmac Sram E-tap Mavic Pro Carbon slc
-
- Forum-lid HC
Zipp 404 in combinatie met 4000s geeft bij mij geen problemen, gewoon bij het ventiel beginnen wiel op beide knieen en van twee kanten tegelijk erin masseren!
Laatste stukje kost wat moeite, maar toch.....
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
colnagofreak schreef:Zipp 404 in combinatie met 4000s geeft bij mij geen problemen, gewoon bij het ventiel beginnen wiel op beide knieen en van twee kanten tegelijk erin masseren!
Dat is de juiste manier van banden leggen

Foosho schreef:Ik snap ook niet hoe je de binnenband stuk krijgt.. die heeft bij juiste montage niks te lijden.
Binnenband kan alleen kapot gaan, als die tussen de velg en buitenband zit met monteren.. Normaal gezien gebeurt dit zelden tot nooit. Als je genoeg lek hebt gereden weet je onderhand wel hoe het werkt

Mijn vriend heeft er vandaag nieuwe Prorace 3 opgezet ; niet zonder moeite , wel zonder bandsleuteltjes ; maar hij heeft wel serieuse (spier)ballen : die heb ik niet hé 
Hopelijk rijd ik niet te vlug lek dat ze wat kunnen rekken !!!

Hopelijk rijd ik niet te vlug lek dat ze wat kunnen rekken !!!