Wie wint de Ronde van Vlaanderen?
-
- Forum-lid
Ik ook!
-
- Forum-lid
Ik nie
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Boonen!
Hij is in vorm en heeft al een tijd hier niet meer gewonnen. Volgens mij pakt Boonen dit jaar nog veel liever de Ronde dan Parijs-Roubaix en het wereldkampioenschap samen. Hij is super gemotiveerd.
Hij is in vorm en heeft al een tijd hier niet meer gewonnen. Volgens mij pakt Boonen dit jaar nog veel liever de Ronde dan Parijs-Roubaix en het wereldkampioenschap samen. Hij is super gemotiveerd.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
Voor mij slechts 3 echte kandidaten: Cancellara, Boonen en Pozzato.
Gilbert: te licht op dit moment!
Flecha: zie ik er en Boonen en Cancellara en Pozzato niet af te rijden en verliest van alle drie in de sprint.
Devolder: gewoon niet goed genoeg momenteel en heeft zich door te laten uitschijnen dat hij terug naar Bruyneel/Demol wil een beetje in een moeilijke positie gewrongen.
Outsiders: geen enkele zal de vrijheid krijgen van Saxo want dat lijkt mij met voorsprong het sterkste blok op dit ogenblik. En als het dan al een outsider zou worden: Breshel.
Gilbert: te licht op dit moment!
Flecha: zie ik er en Boonen en Cancellara en Pozzato niet af te rijden en verliest van alle drie in de sprint.
Devolder: gewoon niet goed genoeg momenteel en heeft zich door te laten uitschijnen dat hij terug naar Bruyneel/Demol wil een beetje in een moeilijke positie gewrongen.
Outsiders: geen enkele zal de vrijheid krijgen van Saxo want dat lijkt mij met voorsprong het sterkste blok op dit ogenblik. En als het dan al een outsider zou worden: Breshel.
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
Cancellara is in bloedvorm hebben we gisteren kunnen zien. Boonen is echter ook lekker bezig. En als Breschel vandaag niet lek was gereden, had ik het nog moeten zien. Deze drie zijn voor mij de grote kanshebbers.
-
- Forum-lid
Topfavoriet is voor mij Cancellara maar als nederlander zeg ik toch ook let op Lars Boom !
Idd de Matti...Maar ook een sterke Boonen,Flecha en mss wel de sterksten:Pozzato of Cancelara.(Want Pozato in achtervolging gezien?)Maar ook de russische kampioen staat er.
Boasen Hagen en Oscarito als outsiders...Met als sterkste knecht van het moment Lars Boom.En ik hoop Nuyens of Van Summeren die de top-10 vervoledigen.
Boasen Hagen en Oscarito als outsiders...Met als sterkste knecht van het moment Lars Boom.En ik hoop Nuyens of Van Summeren die de top-10 vervoledigen.
il magnifico