bianchi levertijd
Hoi,
heeft iemand al ervaring wat betreft levertijden van dit italiaanse merk.
vindt het vd zotte dat bianchi nu pas begint met leveren vd 2010 modellen,of draait hun de brand in het magazijn de nek om ???.
half januari een 1885 frampje (53) besteld tot op heden nadanjente,ik wordt er moedeloos van.
gr
heeft iemand al ervaring wat betreft levertijden van dit italiaanse merk.
vindt het vd zotte dat bianchi nu pas begint met leveren vd 2010 modellen,of draait hun de brand in het magazijn de nek om ???.
half januari een 1885 frampje (53) besteld tot op heden nadanjente,ik wordt er moedeloos van.
gr
-
- Forum-lid
Die levertijd ben je straks vergeten als je het frame binnen hebt. Goede keus gemaakt!
Ik ga extra trainingen inlassen achter de brommer om je bij te houden straks
BianchiSL3 schreef:Die levertijd ben je straks vergeten als je het frame binnen hebt. Goede keus gemaakt!
Hoi Hans,
moet je nie doen heur achter die brommer:),als ik eens mee doet aan een of ander forumritje,kan jij met beide vingers in je n...s mij bij houden:rolleye::rolleye:
ps vindt die levertijden toch schandaalig lang:rolleye::rolleye:
gr der n...........s:)
Bianchi kamp inderdaad met een lange levertijd. En ja, het heeft te maken met de brand half december. Ik vind dat ze duidelijk moeten communiceren omtrent dit probleem en hun klanten niet aan het lijntje houden (zoals ze bij mij hebben gedaan).
--Maurice--
kool486 schreef:het mannetje moet het doen Diamont, niet het framepje.
waarschijnlijk hebben ze nog onvoldoende korte stokjes buis verzameld om jouw fietsje te maken.
ga je ook mee met de Drentse forumrit?
Bedankt voor je opbeurende bericht :rolleye::rolleye::):)
gr der n..........s
helaas ben ik er nie klaar voor de drentse rit,moet me klaar stomen voor de AGR:rolleye:
Theo V schreef:Diamond schreef:moet me klaar stomen voor de AGR:rolleye:
Mag je wel opschieten.
ZO ook weer in het land Theo!!!:):),
ja gister met schoonzoon ff 80 km'tjes gefietst:rolleye::rolleye:
het wordt krap misschien as zaterdag ff over de dijk naar den oever bakkie doen en weer terug
gr der n..........s:)
SORRY MOD's :rolleye::rolleye: ff off-topic
-
- Forum-lid
Zal kijken of ik je voorbij zie komen, ben vanaf vrijdag in Friesland.
BianchiSL3 schreef:Zal kijken of ik je voorbij zie komen, ben vanaf vrijdag in Friesland.
WELKOM:D:D als je me wilt zien moet ik omrijden " ik ben toch nie gek "
gr der n............s
ps heb vandaag de bianchi imp een mailtje gestuurd ben benieuwd wat hun antwoord is:rolleye::rolleye:
Diamond schreef:kool486 schreef:het mannetje moet het doen Diamont, niet het framepje.
waarschijnlijk hebben ze nog onvoldoende korte stokjes buis verzameld om jouw fietsje te maken.
gr der n..........s
helaas ben ik er nie klaar voor de drentse rit,moet me klaar stomen voor de AGR:rolleye:
de Drentse forumrit is na AGR vriend, kan je nog een weekje bijkomen en dan naar het Drentseland! vanaf Gorredijk kan je wel meerijden.
Funny the way it is
kool486 schreef:Diamond schreef:kool486 schreef:het mannetje moet het doen Diamont, niet het framepje.
gr der n..........s
de Drentse forumrit is na AGR vriend, kan je nog een weekje bijkomen en dan naar het Drentseland! vanaf Gorredijk kan je wel meerijden.
Kiek wel uut:) by de way ik kan toch niet zit met werkzaamheden:D:rolleye:
gr der n...........s:) sorry ff off-topic:rolleye::rolleye: