Set Elite wielen uit 2003. Campa body. Achterwiel met loszittende spaak en het zwart is aangetast door de remblokken. Voorwiel in goede staat.
Set Ambrosio Excellence lage velg,36 spaaks Daytona naaf. Voorwiel in goede staat. Achterwiel behoeft wat nieuw vet.
Prijs beide sets: 25 euro. Alleen afhalen a.u.b.
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Kyserium Elite Ambrosio Excellence
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Nee liever wil ik ze niet verzenden. Moet ergens een doos zien te regelen en een hoop gedoe. Heb je interesse?
Waar woon je?
Waar woon je?
-
- Forum-lid
Staat van de wielen:
Van beide sets zijn de voorwielen onbeschadigd, zonder slag en in goede staat.
Van beide sets zijn de achterwielen beschadigd door de remblokken. De achternaaf van de Ambrosio set moet voorzien van nieuw vet, Bij Mavic zit er een spaak los. Het remgedeelte is uiteraard niet meer nieuw, maar kan nog wel even mee. Ook daar is de prijs naar...
Bied de sets als geheel aan en ga niet los verkopen. De prijs is daar ook niet naar. Ik woon in Hardinxveld-Giessendam
Van beide sets zijn de voorwielen onbeschadigd, zonder slag en in goede staat.
Van beide sets zijn de achterwielen beschadigd door de remblokken. De achternaaf van de Ambrosio set moet voorzien van nieuw vet, Bij Mavic zit er een spaak los. Het remgedeelte is uiteraard niet meer nieuw, maar kan nog wel even mee. Ook daar is de prijs naar...
Bied de sets als geheel aan en ga niet los verkopen. De prijs is daar ook niet naar. Ik woon in Hardinxveld-Giessendam