Bijzonder frame.
[img=http://home.earthlink.net/~graphicad/L1032597.jpg]
Ik trof het op e-bay. Lijkt me heel slap en gewichtsbesparing heeft het nauwelijks schat ik.
E-BAY
Bijzonder frame
-
- Forum-lid
- Berichten: 29
- Lid geworden op: 08 okt 2009 20:50
Hij ziet er inderdaad niet uit, helemaal dat uitsteeksel van de voorderailleur !
ik vind het op zich helemaal niet verkeerd eigenlijk.
het is een keer wat anders.
maar dan is de vraag.. waarom zit die rare plek daar op de buis. (achter het voorwiel)
ik hoop toch niet dat dat voor het classic schakelsysteem is.
en het liefste zou ik m dan nog wel eens in het afgebouwde stadium willen zien.
laat ik het zo zeggen... het is een keer wat anders.
het is een keer wat anders.
maar dan is de vraag.. waarom zit die rare plek daar op de buis. (achter het voorwiel)
ik hoop toch niet dat dat voor het classic schakelsysteem is.
en het liefste zou ik m dan nog wel eens in het afgebouwde stadium willen zien.
laat ik het zo zeggen... het is een keer wat anders.
nickst schreef:en het liefste zou ik m dan nog wel eens in het afgebouwde stadium willen zien
[img=http://home.earthlink.net/~graphicad/aec9.jpeg]
[img=http://home.earthlink.net/~graphicad/18 ... Image.jpeg]
Leef! Fiets!
-
- Forum-lid
- Berichten: 915
- Lid geworden op: 10 jan 2005 20:23
Er waren in die tijd wel meerdere constructies welke door de UCI toen werden goedgekeurd of vrij waren.
Merken als C40 en Kestrel, later Trek waren ook veelvuldig aan het experimenteren zonde zitbuis (Trek maakte er een vlieger van!). Later deed Pinarello een speciaal tijdritframe maken voor Indurain, Ullrich en Riss (die hem later na 2x met pech te hebben gestaan weggooide!
[img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono1.jpg][img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono2.jpg]
Merken als C40 en Kestrel, later Trek waren ook veelvuldig aan het experimenteren zonde zitbuis (Trek maakte er een vlieger van!). Later deed Pinarello een speciaal tijdritframe maken voor Indurain, Ullrich en Riss (die hem later na 2x met pech te hebben gestaan weggooide!
[img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono1.jpg][img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono2.jpg]
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
MiketheBike schreef:Er waren in die tijd wel meerdere constructies welke door de UCI toen werden goedgekeurd of vrij waren.
Merken als C40 en Kestrel, later Trek waren ook veelvuldig aan het experimenteren zonde zitbuis (Trek maakte er een vlieger van!). Later deed Pinarello een speciaal tijdritframe maken voor Indurain, Ullrich en Riss (die hem later na 2x met pech te hebben gestaan weggooide!
[img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono1.jpg][img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono2.jpg]
Ah, the return of the Sword...
oude tijden herleven.
ik vond het altijd wel grappig om te zien waar Indurain c.s. elke keer weer mee aan kwamen zetten.