Pagina 1 van 1

Bijzonder frame

Geplaatst: 13 mar 2010 21:55
door tinn
Bijzonder frame.

[img=http://home.earthlink.net/~graphicad/L1032597.jpg]

Ik trof het op e-bay. Lijkt me heel slap en gewichtsbesparing heeft het nauwelijks schat ik.

E-BAY

Geplaatst: 13 mar 2010 22:31
door gijswierda
Hij ziet er inderdaad niet uit, helemaal dat uitsteeksel van de voorderailleur !

Geplaatst: 13 mar 2010 22:57
door c9
wtf :p

Geplaatst: 13 mar 2010 23:06
door hond
Gewichtbeparing? Het frame weegt zelfs zo'n 2,5 kg...
En de constructie is gewoon fout, dus volkomen nutteloos.

Geplaatst: 13 mar 2010 23:16
door nickst
ik vind het op zich helemaal niet verkeerd eigenlijk.
het is een keer wat anders.
maar dan is de vraag.. waarom zit die rare plek daar op de buis. (achter het voorwiel)
ik hoop toch niet dat dat voor het classic schakelsysteem is.

en het liefste zou ik m dan nog wel eens in het afgebouwde stadium willen zien.

laat ik het zo zeggen... het is een keer wat anders.

Geplaatst: 13 mar 2010 23:28
door tinn
nickst schreef:en het liefste zou ik m dan nog wel eens in het afgebouwde stadium willen zien


[img=http://home.earthlink.net/~graphicad/aec9.jpeg]

[img=http://home.earthlink.net/~graphicad/18 ... Image.jpeg]

Geplaatst: 13 mar 2010 23:41
door nickst
had verwacht dat deze iets wat moderner was.
maar wanneer ik een klassieker zou willen hebben zou dit zelfs misschien wel een optie zijn.
lekker anders, en dan met het nieuwste materiaal afmonteren.

Geplaatst: 14 mar 2010 01:36
door mikethebike
Er waren in die tijd wel meerdere constructies welke door de UCI toen werden goedgekeurd of vrij waren.
Merken als C40 en Kestrel, later Trek waren ook veelvuldig aan het experimenteren zonde zitbuis (Trek maakte er een vlieger van!). Later deed Pinarello een speciaal tijdritframe maken voor Indurain, Ullrich en Riss (die hem later na 2x met pech te hebben gestaan weggooide!

[img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono1.jpg][img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono2.jpg]

Geplaatst: 14 mar 2010 08:42
door Supergrover
MiketheBike schreef:Er waren in die tijd wel meerdere constructies welke door de UCI toen werden goedgekeurd of vrij waren.
Merken als C40 en Kestrel, later Trek waren ook veelvuldig aan het experimenteren zonde zitbuis (Trek maakte er een vlieger van!). Later deed Pinarello een speciaal tijdritframe maken voor Indurain, Ullrich en Riss (die hem later na 2x met pech te hebben gestaan weggooide!

[img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono1.jpg][img=http://www.cyclesbouvy.com/galerie/pina_chrono2.jpg]


Ah, the return of the Sword...
oude tijden herleven.

ik vond het altijd wel grappig om te zien waar Indurain c.s. elke keer weer mee aan kwamen zetten.