Projectje: Cerv�lo SLC klaar!
Zeg maar gewoon je!
Zou oud......voel ik me nog niet.
Veel speuren op internet, ogen openhouden, veel mislopen en op den duur heb je iets te pakken wat je bijna niet kan geloven.
Ik denk eraan om hem ala S3 2010 te maken.
Ondanks alle kritiek vind ik dat toch wel 1 van de mooiste Cervélo's ooit.
(met wat kleine wijzigingen)
Zou oud......voel ik me nog niet.
Veel speuren op internet, ogen openhouden, veel mislopen en op den duur heb je iets te pakken wat je bijna niet kan geloven.
Ik denk eraan om hem ala S3 2010 te maken.
Ondanks alle kritiek vind ik dat toch wel 1 van de mooiste Cervélo's ooit.
(met wat kleine wijzigingen)
-
- Forum-lid
Leuk, ga ik volgen. S3 is idd heeel erg mooi!
Je hebt nu wel een mooie cervelo collectie opgebouwd in minder dat een jaar. Dan heb ik het waarschijnlijk toch goed gezien toen ik je timetrail bike op MP zag voorbij komen. Die was volgens mij heel snel weg.
Jou kennende komt het met dit project wel weer goed. Pas alleen op dat het geen fake S3 wordt, dat vind ik dan echt zonde. Dan had je beter gewoon kunnen doorsparen en een echte S3 kopen. De basis van 2009 S2 en S3 fietsje vind ik echt heel mooi. De mooiste die ik voorbij heb zien komen:
[img=http://img202.imageshack.us/img202/9089 ... s2blue.jpg]
Ik wens je iig heel veel succes!
Jou kennende komt het met dit project wel weer goed. Pas alleen op dat het geen fake S3 wordt, dat vind ik dan echt zonde. Dan had je beter gewoon kunnen doorsparen en een echte S3 kopen. De basis van 2009 S2 en S3 fietsje vind ik echt heel mooi. De mooiste die ik voorbij heb zien komen:
[img=http://img202.imageshack.us/img202/9089 ... s2blue.jpg]
Ik wens je iig heel veel succes!
Huh?
Dus als je een soloist in een 2010 spuitschema spuit is het een fake?
Alle modellen hebben de zelfde striping alleen in andere kleuren.
Ik niet zo goed begrijp!
Anyway......ik denk toch dat ik gewoon voor zwart met (wat donkerder) grijs ga.
Dus als je een soloist in een 2010 spuitschema spuit is het een fake?
Alle modellen hebben de zelfde striping alleen in andere kleuren.
Ik niet zo goed begrijp!
Anyway......ik denk toch dat ik gewoon voor zwart met (wat donkerder) grijs ga.
Laatst gewijzigd door danny1407 op 06 feb 2012 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee, als je een Soloist Carbon of S2 omtoverd in een S3. De S3 is met een zilver lijntje. Hierboven zie ik toch wel een aantal prachtschema's. Zwart-Rood en Zwart-Blauw, jammie. Ik zou voor de lining wel een kleur kiezen die je niet kan krijgen op de huidige modellen.