Hoi,
Ik ben voornemens om een volledige set Willems fietskleding aan te schaffen, wie weet hoe de kwaliteit is ?
Gr P
Willems fietskleding
Willems fietskleding? Nog nooit van gehoord. Hoezo wil je zo'n set hebben als je niet eens weet hoe de kwaliteit is overigens?
Willems ( UIt Belgie ) is de sponsoor. Verkopen via internet hun fietskledinglijn.
www.willemscycling.be
www.willemscycling.be
P Janson
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Ik vind het ook wel een strakke actie.
gewoon een setje bestellen (korte broek+shirt voor 40 euro) daar kan je, je toch eigenlijk geen buil aan vallen?lange broek + shirt met lange mouwen erbij en je zit op 90 euro in totaal...
O.K. je rijdt reclame voor die veranda's van Willem, maar ach.... voort wat hoort wat.
gewoon een setje bestellen (korte broek+shirt voor 40 euro) daar kan je, je toch eigenlijk geen buil aan vallen?lange broek + shirt met lange mouwen erbij en je zit op 90 euro in totaal...
O.K. je rijdt reclame voor die veranda's van Willem, maar ach.... voort wat hoort wat.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ik heb een paar van die setjes , zeer goede kwaliteit & snelle levering.
Voor 190 euro heb je een ganse uitrusting van sokken tot muts, zomer en winter en als toetje nog een drinkbus of 2 & vrijetijdskleding.
En de 'look' is zeker niet slecht...:D
Voor 190 euro heb je een ganse uitrusting van sokken tot muts, zomer en winter en als toetje nog een drinkbus of 2 & vrijetijdskleding.
En de 'look' is zeker niet slecht...:D
- daniel1975
- Forum-lid HC
de poldertoerist schreef:
Mwa, dan kies ik liever voor "Sponsor Yourself"
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De kledij in het pakket is van het merk Jartazi.
Hun continentale wielerploeg rijdt met kledij van Vermarc.
Ik heb niet zo'n goede ervaringen met Jartazi koersbroeken. Irriteren als je ze een beetje langer aan hebt.
Het is natuurlijk wel goedkoop.
Hun continentale wielerploeg rijdt met kledij van Vermarc.
Ik heb niet zo'n goede ervaringen met Jartazi koersbroeken. Irriteren als je ze een beetje langer aan hebt.
Het is natuurlijk wel goedkoop.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Heb uit eenzelfde soort actie een pakket van Borretti. Is van Decca. Broek is flut (uurtje woonwerk kan net) maar de rest is OK. Als je er een normale broek bij koopt ben je veul goedkoper uit dan dat je alles los koopt. En persoonlijk vind ik dat spul van Willems mooier dan Borretti (oranje/zwart, en dan bedoel ik wegwerkersoranje).
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.