ervaring joe\'s no flats binnenband
Gebruik deze binnenbanden alleen in mijn MTB.
En tot nu toe bevallen ze prima, heb ze vervangen voor mijn standaard binnenbanden toen ik lek reed en deze zag liggen bij de FM en dacht als het werkt prima..
En tot nu toe bevallen ze prima, heb ze vervangen voor mijn standaard binnenbanden toen ik lek reed en deze zag liggen bij de FM en dacht als het werkt prima..
Elke afdaling heeft een klim...
- daniel1975
- Forum-lid HC
IN een racer voegt het niets toe, behalve gewicht
Bij de ATB kies ik liever voor tubesless met latex, maar dit kan een mooi en vooral makkelijk alternatief zijn.
Bij de ATB kies ik liever voor tubesless met latex, maar dit kan een mooi en vooral makkelijk alternatief zijn.
Less is bore
Ja, ik had echt tubeless op de MTB, werkte prima, nooit meer lekke band gehad. Met de racefiets leek het me misschien ook handig, maar als ik een lekke band heb is dat meestal door een best groot gat. Bovendien is het zeldzaam (1:1500km of zo) en een nieuw binnenbandje is compact en ligt er zo op.
Al met al dus toch maar geen reden om joe's binnenbanden te gebruiken voor de racer.
Dank je wel voor de reacties
Al met al dus toch maar geen reden om joe's binnenbanden te gebruiken voor de racer.
Dank je wel voor de reacties