Voor de echte Gilbert fans !!!!!
De verdienste mag er toch wel stillaan komen voor Gilbert, wat een klasbak is dat, geboren voor de 1-dagskoersen, hij laat ons allen genieten van de mooiste koersen van het jaar. Althans dat is mijn gedacht , en dat van jullie? :rolleye:
Go Johnny Go
Ik ben benieuwd hoeveel watt hij er daar op de cauberg nog even uitgooide. De rest was echt kansloos!! Die gast is echt harder dan hard. Ik heb een groots respect voor hem.
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
Bonnick schreef:Dat ie een hele goeie dokter heeft??
Nee flauw, maar wat wil je dat er gezegd wordt? Dat ie niet goed bezig is???
De laatste die ik in deze koersen zo goed bezig zag was Rebellin...en die bleek achteraf inderdaad een heel goede dokter te hebben. Hoe onterecht en zelfs irritant het mogelijk ook is, het huidige wielrennen maakt dat die gedachte toch altijd opspeelt zodra iemand veel sterker is dan de rest.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Hou je gedachten maar lekker voor je. Gilbert is al jaren goed en er zit nog steeds een kleine stijgende lijn in. Als hij gebruikt doet hij het erg goed, nooit in opspraak geweest, nooit verdacht, nooit sprake geweest van schimmige dokterbezoekjes, enzovoorts. Alles kan, maar ik hou graag een beetje geloof in de wielersport. Zeggen dat Gilbert een goede dokter heeft is net zoiets als de goede mechanicien van Cancellara in 2010, toen hij toevallig 2 klassiekers achter elkaar won. Gilbert is goed bezig en ik ben benieuwd wie er zaterdag Luik gaat winnen. Ik zal de barbeque klaarzetten en het bier koud, maken we er een gezellige middag van. Het weer is er prima geschikt voor.
Ben toch wel een groot Contador fan maar het rijden van Gilbert verdringt bijna een Contador.
Voor de klassiekers is Gilbert momenteel meer mijn favoriet dan Contador het hele rijden van een Gilbert bevalt me erg goed en dan die aankomsten van die gast :O
Voor de klassiekers is Gilbert momenteel meer mijn favoriet dan Contador het hele rijden van een Gilbert bevalt me erg goed en dan die aankomsten van die gast :O
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike
Giant Ease e-bike
- de zwarten
- Forum-lid HC
Vanaf 7.33 (waarschuwing, link naar youtube) rijdt hij er op 1 na iedereen af, vanaan de kop... En dat was 6 weken geleden!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
![Afbeelding](http://www.corniel.nl/zzz/fora/smiley_campabinieri.gif)
-
- Forum-lid
Ongelooflijk wat een man hoe krijgt hij het voor elkaar.