Nieuwe racefiets kopen.
Hallo,
Ik ben Thomas ben 14 jaar oud(2 april 15) en woon in Duiven (Gld).
Ben ongeveer 1.73 cm lang.
Ik doe nu iets minder dan een jaar aan wielrennen.
Ben begonnen met een goedkoop fietsje (52 cm) van marktplaats waar ik nieuwe buitenbandjes op heb gezet. Dit was alleen maar om te kijken of ik het echt wel leuk vond. Nou ben ik dus op zoek naar een nieuwe of goede 2de hands fiets voor ongeveer 500 euro. Het framemaat wat ik zoek is 53/54.
Weet iemand een goeie fiets voor dat geld ???
Ik heb wel meerdere fietsen gezien bij z'n groothandel maar lees daar vele nadelen over.
Alvast bedankt !
Thomas.
Ik ben Thomas ben 14 jaar oud(2 april 15) en woon in Duiven (Gld).
Ben ongeveer 1.73 cm lang.
Ik doe nu iets minder dan een jaar aan wielrennen.
Ben begonnen met een goedkoop fietsje (52 cm) van marktplaats waar ik nieuwe buitenbandjes op heb gezet. Dit was alleen maar om te kijken of ik het echt wel leuk vond. Nou ben ik dus op zoek naar een nieuwe of goede 2de hands fiets voor ongeveer 500 euro. Het framemaat wat ik zoek is 53/54.
Weet iemand een goeie fiets voor dat geld ???
Ik heb wel meerdere fietsen gezien bij z'n groothandel maar lees daar vele nadelen over.
Alvast bedankt !
Thomas.
Gazelle Giro - Shimano 105.
Wat dacht je hiervan? http://www.12gotrading.nl/racefietsen/a ... tieklapper_
Kan bijna niet mis gaan. Tiagra doet t gewoon erg goed.
En bovendien goedkoop om onderdelen te vervangen.
Kan bijna niet mis gaan. Tiagra doet t gewoon erg goed.
En bovendien goedkoop om onderdelen te vervangen.
Ik zat net even op marktplaats te kijken en kwam deze fiets tegen:
http://link.marktplaats.nl/324258652
Shimano Sora afgemonteerd.
Ik vind hem er goed uitzien en het is voor mij redelijk dichtbij.
Wat voor waarde zouden jullie deze racefiets geven ?
En lijkt jullie het wat of is het een prutsding ?
Alvast bedankt!
mvg,
Thomas van Heiningen.
http://link.marktplaats.nl/324258652
Shimano Sora afgemonteerd.
Ik vind hem er goed uitzien en het is voor mij redelijk dichtbij.
Wat voor waarde zouden jullie deze racefiets geven ?
En lijkt jullie het wat of is het een prutsding ?
Alvast bedankt!
mvg,
Thomas van Heiningen.
Ja ik fiets nog niet echt heel fanatiek want ik doe het nog niet echt lang.
Rijd nu nog op een simpel oud fietsje met versnellingen op het frame.
Rijd nu ongeveer 60 km maar wil wel gaan opbouwen en over een tijdje met een vriend een tour van 125 km rijden.
Maar ik ben 14 en verdien nog niet zo veel dus ik heb een beperkt budget.
Rijd nu nog op een simpel oud fietsje met versnellingen op het frame.
Rijd nu ongeveer 60 km maar wil wel gaan opbouwen en over een tijdje met een vriend een tour van 125 km rijden.
Maar ik ben 14 en verdien nog niet zo veel dus ik heb een beperkt budget.
Hoi Thomas,
Op www.fietssportief.nl bij de racefietsen staat een tiagra fiets voor euro 579,=. Deze is vrij nieuw en heeft nog geen foto, mischien kun je contact opnemen. Lijkt me de beste aanbieding voor jou tav een nieuwe fiets.
Paul.
Op www.fietssportief.nl bij de racefietsen staat een tiagra fiets voor euro 579,=. Deze is vrij nieuw en heeft nog geen foto, mischien kun je contact opnemen. Lijkt me de beste aanbieding voor jou tav een nieuwe fiets.
Paul.
Voor die 375 heb ik nog wel een Gazelle Superb met Chorus 9 speed voor je staan. Staal maar wel met een carbon voorvork en goede mavic CXP 33 wielen met Chorus naven.
Sorry voor de matige foto, van het weekend zal ik bij daglicht een plaatje schieten.
groet Olaf
Sorry voor de matige foto, van het weekend zal ik bij daglicht een plaatje schieten.
groet Olaf
Graag gedaan, overigens rijd ik voor mijn werk grote delen van NL af, dus wellicht ben ik wel eens in de buurt. In welke regio woon je?