Shimano WH-6700 Ultegra
Shimano WH-6700 Ultegra wielen (1650gr)
Iemand bekend met deze wielen, kan er op het forum hier eigenlijk niets over vinden.
Hoe verhouden deze wielen zich tot bijvoorbeeld fulcrum racing 3 / campa zonda / mavic cosmic elite / mavic ksyrium equipe / easton circuit / Token C30
Ben opzoek naar een setje wielen van ongeveer 300 euro en toen kwam ik deze tegen. Zou het wat zijn? Wat me aanspreekt is dat er geen opvallende kleuren in de velg zitten. De rode accenten van fulcrum bijvoorbeeld matchen niet zo goed met mijn fiets.
Wat zouden jullie nemen.
Iemand bekend met deze wielen, kan er op het forum hier eigenlijk niets over vinden.
Hoe verhouden deze wielen zich tot bijvoorbeeld fulcrum racing 3 / campa zonda / mavic cosmic elite / mavic ksyrium equipe / easton circuit / Token C30
Ben opzoek naar een setje wielen van ongeveer 300 euro en toen kwam ik deze tegen. Zou het wat zijn? Wat me aanspreekt is dat er geen opvallende kleuren in de velg zitten. De rode accenten van fulcrum bijvoorbeeld matchen niet zo goed met mijn fiets.
Wat zouden jullie nemen.
Gazelle Team TVM \'99
-
- Forum-lid
als de rode accenten van fulcrum 3 niet goed bij je fiets passen kan je de decals er altijd afhalen, of natuurlijk campagnolo zonda nemen.
koop gewoon de shimano RS-80, superwieltjes... heb er zelf 2 paar van en ze bollen supper, zelfs als je ze gebruikt in een citybike met redelijk wat bagage blijven ze kaarsrecht...
1520g voor een setje en op vlak van aerodynamica ook nog eens beter dat de fulcrums of de zonda's...
voor 319€ heb je een setje...
1520g voor een setje en op vlak van aerodynamica ook nog eens beter dat de fulcrums of de zonda's...
voor 319€ heb je een setje...
Nieuweling schreef:als de rode accenten van fulcrum 3 niet goed bij je fiets passen kan je de decals er altijd afhalen, of natuurlijk campagnolo zonda nemen.
Als je de stickers er af trekt ben je de garantie kwijt toch?
De gewone zonda's is een optie. Maar dan moet je met een 11/12 kransje beginnen toch? Nu is dat geen extreem probleem, heb meestal een 12-25 cassette.
Gazelle Team TVM \'99
ik heb deze wielen. al heb ik niet echt ervaring met andere wielen, ze lopen ze echt wel mega soepel
en tja ultegra, dus het zou gewoon erg goede kwaliteit moeten zijn.
plus ze zijn ook tubeless te gebruiken, al ken ik niemand die dat gebruikt hoor.
owja de decals op deze wielen is er niet af te halen.
en tja ultegra, dus het zou gewoon erg goede kwaliteit moeten zijn.
plus ze zijn ook tubeless te gebruiken, al ken ik niemand die dat gebruikt hoor.
owja de decals op deze wielen is er niet af te halen.
C. Zaballa schreef:@ stoli, hoeveel kilometer heb je er al meegemaakt? Welke wegdek, nog geen slag of ander euvel?
Voor 240 euro bij hopmans zijn ze misschien wel het proberen waard.
hmm niet veel km mee gereden, ik heb ze vlak voor de winter gekocht;p
dus kan niet echt daarover praten.
geen euvels dus nog.
wel heeft het achterwiel zon aparte naaf, waardoor de spaken recht staan. zoals eerder gezegd ben ik een beginner, dus weet ik ook niet of dit daadwerkelijk zo speciaal is:P
Ik ga ze waarschijnlijk ook aanschaffen. Een Japanner heeft een aantal foto's online gezet:
http://www.flickr.com/photos/shino_soba ... 834239267/
Voor: 705 gram (specs zeggen 695 gram)
Achter 982 gram (specs zeggen 957 gram).
Bij Salden en Mantel zijn de 229,- voor een set, bij Bikegear (Belgie) 219,-
CyclingWeekly heeft een online review hier: http://www.cyclingweekly.co.uk/tech/gea ... heels.html
http://www.flickr.com/photos/shino_soba ... 834239267/
Voor: 705 gram (specs zeggen 695 gram)
Achter 982 gram (specs zeggen 957 gram).
Bij Salden en Mantel zijn de 229,- voor een set, bij Bikegear (Belgie) 219,-
CyclingWeekly heeft een online review hier: http://www.cyclingweekly.co.uk/tech/gea ... heels.html
Ik heb de WH-6600. Zijn imho prima wielen. Heb op dit moment een setje Token C30 in huis. Ik weet niet of ze beter zijn, maar (eventueel zonder decals) als je van hoge velgen houdt zijn ze wel gaver dan WH-6700's.