Klimmen-Banneux-Klimmen 2010
Dit jaar de eerste keer deze tocht rijden. Zijn er nog meer forumleden die deze tocht op 25 april gaan rijden.
Ik ga voor de 133 km en een beetje.
Ik ga voor de 133 km en een beetje.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
- leocuypers
- Forum-lid
mooie rustige tocht met flink wat klimwerk (2200 Hm)
en erg veel waar voor je geld (goede bevoorrading)
paar keer moeite gehad op de laatste 10-20 km (de tocht is erg vroeg in het jaar)
en erg veel waar voor je geld (goede bevoorrading)
paar keer moeite gehad op de laatste 10-20 km (de tocht is erg vroeg in het jaar)
Vorig jaar voor het eerst gereden. Is idd een mooie rustige tocht en staat ook in de planning voor dit jaar.
http://www.tour-transalp.de/" onclick="window.open(this.href);return false;
Vorig jaar ook voor het eerst gereden. Was toen als gevolg van wat omleidingen zo'n 140km. Zeer fraaie en goed georganiseerde tocht.
Wat Leo Cuypers zegt kan ik beamen; de laatste 15km zat ik er redelijk doorheen. Inderdaad vrij vroeg in het seizoen en nog niet genoeg km's en heuvels gehad.
Wat Leo Cuypers zegt kan ik beamen; de laatste 15km zat ik er redelijk doorheen. Inderdaad vrij vroeg in het seizoen en nog niet genoeg km's en heuvels gehad.
-
- Forum-lid
Wij zijn er ook met een man of 5 bij. Deze tocht is een van onze vaste tochten elk jaar. Veel beter dan de AGR die gewoon veel te druk is.
Wat Leo zegt is waar, veel plezier voor je geld met een goede bevoorrading en goede bewegwijzering.
Wat Leo zegt is waar, veel plezier voor je geld met een goede bevoorrading en goede bewegwijzering.
-aka Morpheus-
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1
Ik kan het altijd zeer goed met mezelf eens zijn.
My gear:
DeRosa KING RS (zomer), Stevens Vuelta (winter) & Cube Reaction R1