Aangezien er dit jaar al aannemelijk wat bidons doorheen gaan ben ik opzoek naar een flinke partij bidons.
Dus een stuk of 150 en het liefste van tacx. Weet iemand waar ik voordelig flink wat bidons zou kunnen bestellen?
Alvast bedankt
Bidons
-
- Forum-lid
Gooi jij je bidon na iedere rit weg ofzo?;)
Eh ja, maar dat is niet hetzelfde. Een bananenschil is niet hervulbaar, een bidon wel. Je gooit je koffiemok toch ook niet weg na iedere bak koffie? Jullie zijn toch niet serieus, hoop ik?
-
- Forum-lid
Kijk het zit zo.
We fietsen met 5 mensen in ons gezin. 2 daavan koersen en rijden flink wat klassiekers waar je steeds wel bidons kwijt raakt. En als je steeds 5 bidons gaat kopen aan 5 euro de stuk is ook niet echt voordelig. Dus dan kopen we in 1x een flink aantal en dan kan je daar ook weer 2 jaar mee vooruit.
Want je zet die dingen op zolder en als je ze nodig hebt pak je er weer een paar.
Erg simpel toch....
Maar mensen die al wat hebben gevonden? Zelf heb ik ze nu voor 1,30p/st
We fietsen met 5 mensen in ons gezin. 2 daavan koersen en rijden flink wat klassiekers waar je steeds wel bidons kwijt raakt. En als je steeds 5 bidons gaat kopen aan 5 euro de stuk is ook niet echt voordelig. Dus dan kopen we in 1x een flink aantal en dan kan je daar ook weer 2 jaar mee vooruit.
Want je zet die dingen op zolder en als je ze nodig hebt pak je er weer een paar.
Erg simpel toch....
-
- Forum-lid
ja dat zou mischien ook nog wel kunnen maar ik rij weer bij een andere sponsor als m`n broertje.
Maar misschien het proberen waard ja.
Maar misschien het proberen waard ja.
Wat een verspilling zeg. Je kunt beter bidonhouders kopen die bidons niet loslaten op slechte wegen.michiel1991 schreef:Kijk het zit zo.
Erg simpel toch....
Ze hoeven niet uit je houders te stuiteren om ze kwijt te rakenlvgh schreef:Wat een verspilling zeg. Je kunt beter bidonhouders kopen die bidons niet loslaten op slechte wegen.
Als je een nieuw bidonnetje aanneemt (van bijv. een ploegmaat of een verzorger langs de kant), dan mik je je lege bidon in de kant. En dan kan het wel eens gebeuren dat ie kwijtraakt (of komt te overlijden )
Kijk eens op http://www.bidonstore.nl" onclick="window.open(this.href);return false; Daar heb je 250 stuks voor 2,50 p/st. En dan kun je er ook nog een eigen logo of naam op laten drukken, als je dat wilt.
Cervelo R3 / Campa Chorus / Easton EC90