Fiets Februari
-
- Forum-lid
Zoals ik in de januari editie lees, zit de gids erbij.
Abbo's krijgen de gids erbij en de overige kunnen hem los in de winkel kopen.
Abbo's krijgen de gids erbij en de overige kunnen hem los in de winkel kopen.
Klopt. Vrijdag a.s. (of voor gelukkigen donderdag a.s.) 5 februari wordt Fiets bezorgt, daar zit dan de Koopgids bij. Vanaf vrijdag a.s. is Fiets ook te koop in de winkel (normale prijs); de Koopgids komt een week later (donderdag de 11e februari) in de winkel te liggen.
http://www.fiets.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.fietsactief.nl" onclick="window.open(this.href);return false; & http://www.procycling.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Vanmorgen heb ik de nieuwe Fiets en Koopgids ontvangen en ik moet zeggen dan ik niet ondersteboven ben van de koopgids.Het verschilt niet veel van een reclame folder.Het meest interessanste vind ik de interviews met de z.g.n. trendsetters.Ik gebruikte de tabellen altijd om te vergelijken,maar om dat nu te doen moet ik alles zelf gaan printen !!!
Liefhebber Nederlandse stalen racefietsen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik ben het geheel met je eens. En dan te bedenken dat je daar bij losse verkoop in een winkel nog bijna 7 euro voor moet neertellen!?
Wat dat betreft zijn veel wielrenners hetzelfde; betalen om met reclame te mogen rondfietsen, en betalen om reclame te mogen lezen.
Wat dat betreft zijn veel wielrenners hetzelfde; betalen om met reclame te mogen rondfietsen, en betalen om reclame te mogen lezen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Koopgids is helaas een misser.
En daar €7,- voor vragen is niet echt netjes....
De FIETS zelf vind ik wel leuk deze maand.
En daar €7,- voor vragen is niet echt netjes....
De FIETS zelf vind ik wel leuk deze maand.
Less is bore
-
- Forum-lid
Het was een forse klap op de deurmat. Ook fietssport (NTFU) plofte gelijk neer.
Dus 2x BBB gids en nog wat losse troep.
Zal er straks is naar kijken, maar meestal bewaar ik hem tot het weekend.
Heb eigenlijk nog nooit iets negatiefs kunnen ontdekken. Misschien omdat ik alles lees, en het meeste voor het zal wel waar zijn aanneem.
Ik ben niet zo'n techneut, ik fiets liever.
De koopgids blader ik altijd even door, maar is niet mijn leidraad bij een nieuwe fiets.
Dus 2x BBB gids en nog wat losse troep.
Zal er straks is naar kijken, maar meestal bewaar ik hem tot het weekend.
Heb eigenlijk nog nooit iets negatiefs kunnen ontdekken. Misschien omdat ik alles lees, en het meeste voor het zal wel waar zijn aanneem.
Ik ben niet zo'n techneut, ik fiets liever.
De koopgids blader ik altijd even door, maar is niet mijn leidraad bij een nieuwe fiets.
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ben het in dit geval niet eens met enkele van bovenstaande posts over de Koopgids!
Wellicht dat het inhoudelijk niet aan ieders wensen voldoet, maar als ik kijk naar de lay-out en fotografie dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik aangenaam verrast ben; dit ziet er gewoon chique uit:D
Eindelijk krijgen fietsen paginagroot de aandacht, en voor de verandering eens gefotografeerd vanuit een andere hoek (i.p.v. standaard zijaanzicht)...
Het is ondoenlijk om het gehele aanbod voor de Benelux onder de aandacht te brengen (dat lukte vorige jaren ook niet). Dit lijkt mij toch een prima dwarsdoorsnede van wat er zoal te koop is...
Wellicht dat het inhoudelijk niet aan ieders wensen voldoet, maar als ik kijk naar de lay-out en fotografie dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik aangenaam verrast ben; dit ziet er gewoon chique uit:D
Eindelijk krijgen fietsen paginagroot de aandacht, en voor de verandering eens gefotografeerd vanuit een andere hoek (i.p.v. standaard zijaanzicht)...
Het is ondoenlijk om het gehele aanbod voor de Benelux onder de aandacht te brengen (dat lukte vorige jaren ook niet). Dit lijkt mij toch een prima dwarsdoorsnede van wat er zoal te koop is...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
[quote="Frigo"]
Wellicht dat het inhoudelijk niet aan ieders wensen voldoet, maar als ik kijk naar de lay-out en fotografie dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik aangenaam verrast ben; dit ziet er gewoon chique uit:D[/quote]
Dat vind ik dus ook.
Wellicht dat het inhoudelijk niet aan ieders wensen voldoet, maar als ik kijk naar de lay-out en fotografie dan kan ik niet anders zeggen dan dat ik aangenaam verrast ben; dit ziet er gewoon chique uit:D[/quote]
Dat vind ik dus ook.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Heeft iemand al het interview met Sven Kramer gelezen?
Ik vond hem een beetje ongeinteresseerd overkomen. Hij traint veel op de fiets maar lijkt er weinig aan te vinden. Volgens mij beschouwt hij fietsen als een "moetje". Het is dat de training goed voor hem is maar hij leek er geen plezier aan te beleven.
Toch zonde. Wie heeft er nu de luxe om zoveel te mogen fietsen in zulke mooie omgevingen. En dan er zo weinig van genieten.
Ik vond hem een beetje ongeinteresseerd overkomen. Hij traint veel op de fiets maar lijkt er weinig aan te vinden. Volgens mij beschouwt hij fietsen als een "moetje". Het is dat de training goed voor hem is maar hij leek er geen plezier aan te beleven.
Toch zonde. Wie heeft er nu de luxe om zoveel te mogen fietsen in zulke mooie omgevingen. En dan er zo weinig van genieten.
Live fast; die young. mijn blog
[quote="rob74"]Heeft iemand al het interview met Sven Kramer gelezen?
[/quote]
Z'n andere sport is fietsen, kijk hier maar: http://www.svenkramer.nl/biografie_nl.html Het fietsen is maar een onderdeel van het gehele programma. Dus die sprintjes trekken op een naambordje past niet in het schema.
Vind zowel de fiets als de koopgids er goed uitzien, en erg geslaagd.
[/quote]
Z'n andere sport is fietsen, kijk hier maar: http://www.svenkramer.nl/biografie_nl.html Het fietsen is maar een onderdeel van het gehele programma. Dus die sprintjes trekken op een naambordje past niet in het schema.
Vind zowel de fiets als de koopgids er goed uitzien, en erg geslaagd.