adres voor custom clubkleding gezocht
Heeft iemand misschien een leuk adres waar je een kwalitatief goede wielrennersoutfit kan bestellen t.b.v. de leden van een wielerclub (dus met eigen logo's en sponsors er op).
Kwaliteit moet goed zijn en het mag natuurlijk niks kosten (grapje), althans het moet goed betaalbaar zijn want de fietsen zijn al zo duur...
Kwaliteit moet goed zijn en het mag natuurlijk niks kosten (grapje), althans het moet goed betaalbaar zijn want de fietsen zijn al zo duur...
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
-
- Forum-lid
Lorini
Pinarello fp3,Chorus 11- Token c50a
- geertjan5
- Forum-lid
Toscany? daar is onze kleding van. En het kost niet duur;)
En anders zit er een (goede? (athans hij beweert dat hij goed is zoals allemaal) maar heb het ook wel van verschillende gehoord) goedkope in drachten. Ben alleen even de naam kwijt. Stond ook op BM afgelopen jaar. Misschien weet iemand wie ik bedoel? ik zou ook nog even mijn hersens laten kraken. Als ik het weer weet post ik het wel.
En anders zit er een (goede? (athans hij beweert dat hij goed is zoals allemaal) maar heb het ook wel van verschillende gehoord) goedkope in drachten. Ben alleen even de naam kwijt. Stond ook op BM afgelopen jaar. Misschien weet iemand wie ik bedoel? ik zou ook nog even mijn hersens laten kraken. Als ik het weer weet post ik het wel.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Geert Jan schreef:Toscany? daar is onze kleding van. En het kost niet duur;)
Ik denk Balans Sport; daar hebben wij de kleding ook vandaan.
-
- Forum-lid
Al vaker hier genoemd, www.personalbikewear.nl.
www.matong.nl
Daar hebben wij de kleding voor een triathlonvereniging geregeld:
http://www.tri-apeldoorn.nl/
Daar hebben wij de kleding voor een triathlonvereniging geregeld:
http://www.tri-apeldoorn.nl/
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid HC
Die ccn kleding kan je bij andromeda bestellen.
- geertjan5
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:Je kan bij nagenoeg alle kledingboeren bedrukte kleding laten maken. Ultima, Bioracer, Vermarc, enz
maar dat zijn niet de goedkoopste.. nalini kan ook maar betaal je wel de hoofdprijs..
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat ligt aan de aantallen, je vaardigheden in 't onderhandelen, trouwe klant zijn, enz. Bij de vereniging waar ik voorzitter ben doen we al jaren zaken met Bioracer, communicatie is prima, de prijs is scherp en de kwaliteit uitstekend. Ik weet gewoon precies wat we krijgen qua kwaliteit bij Bioracer, de maatvoering is consistent. Er is wel eens wat mis gegaan (waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt), maar dat is altijd perfect opgelost.