Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Velofollies 2010 Kortrijk Expo, Belgi�

swa_sentneuf
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 20:42

swa_sentneuf 23 jan 2010 10:53

Gisterenmiddag, na mijn vier uur durende dagtaak, ben ik de wagen ingesprongen om naar Velofollies te rijden. Vermits ik voorgaande edities niet aanwezig kon zijn wist ik niet wat ik aldaar kon verwachten. Flink te vroeg aangekomen diende ik nog een drie kwartiertjes te wachten vooraleer we binnen mochten (stipt om 14u dus :mad: )

Daar ik als vierde persoon binnenkwam had ik tijdelijk het rijk voor mij alleen. Voor allen die nog van plan zijn te gaan raad ik aan toch zo vroeg mogelijk op de dag te gaan om de grote drukte te vermijden.

Mijn eerste impressies van de beurs waren vrij positief. Hoewel niet alle grote merken aanwezig waren (geen Colnago of BMC en Wilier gezien :arf: ), krijg je toch een mooi overzicht wat de fietsindustrie heden te bieden heeft.

Voor de echte liefhebber denk ik dan Bikemotion in Utrecht veel interessanter is dan Velofollies. Door zijn kleinschaligheid zijn ook niet alle modellen tentoon gesteld, wat wel jammer is.

Al bij al was het wel de moeite waard om even tot in Kortijk af te zakken, doch pleit ik voor een meer centrale ligging in ons land om zo'n beurs te organiseren. De mensen uit het verre limburg zijn bijna een halve dag kwijt om over en weer te rijden naar Kortrijk.

Hieronder ook enkele beelden van de beurs

http://picasaweb.google.nl/SwaSentneuf/Vellofolies2010#

vani
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 28 jan 2010 16:06

vani 28 jan 2010 17:00

Ben er ook gaan kijken en tot tegenstelling als de topicstarter wil ik het in kortrijk houden. dan is het voor mij maar 40 km rijden. *lol*

Mooi materiaal gezien maar zet sommige merken naast elkaar en je hebt gelijke kaders qua bouw enz... enkel de naam verschilt.

Ben eigenlijk gewoon geweest omdat ik op zoek was naar mooi paar carbonwielen voor de zomerperiode :-)

Plaats reactie