Carbonreparatie.nl
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje!
Wie heeft er ervaring met het bedrijf "carbonreparatie"?
Ze hebben een website Carbonreparatie.nl en ik vroeg mij af wie er ervaring heeft
(positief/ negatief) met dit bedrijf.
Dit omdat ik een gat in de aero zijkant en een uitgescheurd nippelgat heb in een zipp velg.
Ze hebben op basis van foto's een prijsindicatie van "slechts?" 75 euro gedaan.
Wie heeft hier ervaring mee?
mvg,
Jasper
Ik heb een vraagje!
Wie heeft er ervaring met het bedrijf "carbonreparatie"?
Ze hebben een website Carbonreparatie.nl en ik vroeg mij af wie er ervaring heeft
(positief/ negatief) met dit bedrijf.
Dit omdat ik een gat in de aero zijkant en een uitgescheurd nippelgat heb in een zipp velg.
Ze hebben op basis van foto's een prijsindicatie van "slechts?" 75 euro gedaan.
Wie heeft hier ervaring mee?
mvg,
Jasper
mijn Flickr
Ah, mooi om te weten!
Ik heb nog een ander adresje, verkregen via race/mtb zaak Vlot & Winters.
Namelijk UCP
Website: www.ucpracingcomposites.com
Iemand hier ervaring mee?
De fietsenmaker zei tevreden te zijn.
Ik heb nog een ander adresje, verkregen via race/mtb zaak Vlot & Winters.
Namelijk UCP
Website: www.ucpracingcomposites.com
Iemand hier ervaring mee?
De fietsenmaker zei tevreden te zijn.
mijn Flickr
die gasten doen volgens mij exact hetzelfde als Carbonreparatie.nl één of meerdere lagen carbon aanbrengen over het beschadigde gedeelte. Voor auto onderdelen ed is dat goed te doen omdat er op een spoiler nooit zoveel kracht komt te staan zoals op een fietsframe. dus ook hierbij zou ik zeggen NIET DOEN!
De werkwijze lijkt mij wel profesioneel, als ik zo op hun site kijk...
Overigens is het gat in het aerodeel niet zwaar belast denk ik!
De jongen waarvan ik de wielen heb heeft nog 4 weken met het defecte achterwiel gekoerst omdat hij het gat niet had opgemerkt.
Vlot & winters heeft daar een frame laten repareren dat dwars door de midden was, die waren zeer tevreden.....
Nog meer suggesties van een bedrijf dat het in jouw optiek WEL goed kan?
Zou mooi zijn
Jasper.
Overigens is het gat in het aerodeel niet zwaar belast denk ik!
De jongen waarvan ik de wielen heb heeft nog 4 weken met het defecte achterwiel gekoerst omdat hij het gat niet had opgemerkt.
Vlot & winters heeft daar een frame laten repareren dat dwars door de midden was, die waren zeer tevreden.....
Nog meer suggesties van een bedrijf dat het in jouw optiek WEL goed kan?
Zou mooi zijn
Jasper.
mijn Flickr
Dat nog net niet Ties wie weet...
Maar warom zou het niet goed zijn dan, heb je er ervaring mee of ken je iemand?
Het valt mij op dat er als er over carbon gesproken word het altijd "achterdochtig" op mij over komt....
Jasper.
Maar warom zou het niet goed zijn dan, heb je er ervaring mee of ken je iemand?
Het valt mij op dat er als er over carbon gesproken word het altijd "achterdochtig" op mij over komt....
Jasper.
mijn Flickr
jaapieo schreef:De werkwijze lijkt mij wel profesioneel, als ik zo op hun site kijk...
Overigens is het gat in het aerodeel niet zwaar belast denk ik!
De jongen waarvan ik de wielen heb heeft nog 4 weken met het defecte achterwiel gekoerst omdat hij het gat niet had opgemerkt.
Vlot & winters heeft daar een frame laten repareren dat dwars door de midden was, die waren zeer tevreden.....
Nog meer suggesties van een bedrijf dat het in jouw optiek WEL goed kan?
Zou mooi zijn
Jasper.
Nergens. je moet het zien alsof je ergens een stuk duck-tape overheen plakt. het is meer om de scheur te verbergen dan dat je er een frame stijver van maakt. Die carbon mat is gewoon beschadigd en valt niet opnieuw in te weven
jaapieo schreef:Dat nog net niet Ties wie weet...
Maar warom zou het niet goed zijn dan, heb je er ervaring mee of ken je iemand?
Het valt mij op dat er als er over carbon gesproken word het altijd "achterdochtig" op mij over komt....
Jasper.
Ik heb er geen ervaring mee en het stuk wat over hem in het blad fiets stond was zeer positief.
Alleen de werkwijze wil er bij mij gewoon niet in.
Je maakt een gat in een kartonnen doos en plakt het vervolgens met een hoop tape dicht. Dat is moeilijker kapot te maken dan zonder tape maar is het ook net zo betrouwbaar?
Je garantie is iig helemaal weg.
Dus "ducktape" is volgens jou de oplossing? (ducktape= plamuur/matje met exposie oid.)
En haarscheurtjes bij het nippelgat? (veroorzaakt door een hak van de concurentie in het wiel)
Voorwiel lost en achterwiel beetje "bijveilen" of is het wel te verstevigen OID.??
En haarscheurtjes bij het nippelgat? (veroorzaakt door een hak van de concurentie in het wiel)
Voorwiel lost en achterwiel beetje "bijveilen" of is het wel te verstevigen OID.??
mijn Flickr
- r.hilferink
- Forum-lid
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 13 apr 2004 14:54
Dus het verhaal onlangs in Fiets over carbonreparaties was kolder?
Er werd toch aangegeven dat het frame best gerepareerd kon worden (uiteraard niet in alle gevallen).
Er werd toch aangegeven dat het frame best gerepareerd kon worden (uiteraard niet in alle gevallen).
Red Bull Pro SL 3000
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gazelle Cyclocross
Trainingsblog op http://www.bikeplanner.com" onclick="window.open(this.href);return false;
@ Ties, Dat stuk in fiets heb ik gelezen maar kan het niet terug vinden, was dat over UCP??
Hoop niet dat ik nu een setje zipp's heb rijp voor de schroothoop!
Dat snap ik dus ook niet, dit staat er haaks op!R. Hilferink schreef:Dus het verhaal onlangs in Fiets over carbonreparaties was kolder?
Hoop niet dat ik nu een setje zipp's heb rijp voor de schroothoop!
mijn Flickr