Inschrijfbewijs Amstel Gold Race 200 km
Er zullen ongetwijfeld meer advertenties geplaatst worden voor inschrijfbewijzen voor de Amstel Gold Race, maar iemand moet de 1e zijn. Ik zoek een inschrijving voor de 200 km. Graag een faire prijs.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
[quote="SpEric"]Dan ben ik de 2de, afstand maakt me niet uit, maar ben van plan de 150 km te rijden.
[/quote]
150 is voor mij ook prima, volgens mij zijn de bevoorradingsposten hetzelfde.
[/quote]
150 is voor mij ook prima, volgens mij zijn de bevoorradingsposten hetzelfde.
Zijn er verschillen tussen de kaarten? Als in... kun je met een 200km startbewijs ook de 150 fietsen of andersom? Van m'n pelotonnetje van 8 hebben er maar drie kaarten weten te bemachtigen, dus het is even kijken of we gaan of niet.
[quote="wildeep"]Zijn er verschillen tussen de kaarten? Als in... kun je met een 200km startbewijs ook de 150 fietsen of andersom? Van m'n pelotonnetje van 8 hebben er maar drie kaarten weten te bemachtigen, dus het is even kijken of we gaan of niet.[/quote]
Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat de 200 en 250 km kaartjes iets duurder zijn dan de kortere afstanden. Waarschijnlijk omdat er meer bevoorrading is. Onderweg zijn de verschillende afstanden uitgepijld, en er is uiteraard veel overlap in het begin en aan het einde. Vooral aan het einde fietsen de deelnemers van alle afstanden op dezelfde route.
Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat de 200 en 250 km kaartjes iets duurder zijn dan de kortere afstanden. Waarschijnlijk omdat er meer bevoorrading is. Onderweg zijn de verschillende afstanden uitgepijld, en er is uiteraard veel overlap in het begin en aan het einde. Vooral aan het einde fietsen de deelnemers van alle afstanden op dezelfde route.
[quote="marsman"][quote="wildeep"]Zijn er verschillen tussen de kaarten? Als in... kun je met een 200km startbewijs ook de 150 fietsen of andersom? Van m'n pelotonnetje van 8 hebben er maar drie kaarten weten te bemachtigen, dus het is even kijken of we gaan of niet.[/quote]
Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat de 200 en 250 km kaartjes iets duurder zijn dan de kortere afstanden. Waarschijnlijk omdat er meer bevoorrading is. Onderweg zijn de verschillende afstanden uitgepijld, en er is uiteraard veel overlap in het begin en aan het einde. Vooral aan het einde fietsen de deelnemers van alle afstanden op dezelfde route.[/quote]
Ik heb mij gelukkig om 12:01 uur in kunnen schrijven voor de 250km. Was voor alles dezelfde prijs (35 euro). Binnen 40 min vol. Is echt bizar...
Ik meen me van vorig jaar te herinneren dat de 200 en 250 km kaartjes iets duurder zijn dan de kortere afstanden. Waarschijnlijk omdat er meer bevoorrading is. Onderweg zijn de verschillende afstanden uitgepijld, en er is uiteraard veel overlap in het begin en aan het einde. Vooral aan het einde fietsen de deelnemers van alle afstanden op dezelfde route.[/quote]
Ik heb mij gelukkig om 12:01 uur in kunnen schrijven voor de 250km. Was voor alles dezelfde prijs (35 euro). Binnen 40 min vol. Is echt bizar...
Welke held of heldin wil zijn kaartje aan mij verkopen? pmassaut@zonnet.nl
-
- Forum-lid
Is er iemand die mij (voor 50 euro) blij maakt met een startbewijs voor de 150 of 200km?
Ook ik zoek een inschrijfbewijst De afstand maakt mij niet uit. Deze kaart is bestemd voor een collega die "helaas" (wie niet) net buiten de tijd viel bij inschrijven.
Dank alvast.
Tim
------------------------------------------------
Individuele deelnemer Alpe d'HuZes 2010
www.timenpatrickgevennietop.nl
Dank alvast.
Tim
------------------------------------------------
Individuele deelnemer Alpe d'HuZes 2010
www.timenpatrickgevennietop.nl