Hallo hallo,
Ik ben net nieuw op dit forum en heb in mijn enthousiasme al twee dingen geplaatst.... maar nog niet voorgesteld!
Niet netjes, dus bij deze;
Mijn naam is Toon en ik ben alweer 31 lentes jong en woonachtig in N-Brabant aan de grens van het schone Limburg. Ben veel bezig met muziek en uiteraard zo veel mogelijk sporten. Momenteel nog vooral hardlopen en fitness maar wil me nu toe gaan leggen op fietsen 3 a 4x per week. Hopelijk in een toerclubje zodat er tenminste regelmaat in blijft.
Helaas kan ik nog niet vertellen over wat voor materiaal ik beschik want ik heb alleen nog maar kleding:) Zo'n 5 jaar geleden ben ik gestopt met fietsen omdat ik het te druk had maar nu...... er is weer tijd dus hop de fiets weer op!
Hopelijk kunnen jullie me helpen op dit forum over allerlei fiets zaken en hoop ik snel ook een waardevol lid te zijn om anderen verder te helpen...
Nou wie weet tot fiets!!!!
Groeten Toon
netjes voorstellen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Welkom bij de "club". Ik lees dat je een streekgenoot bent. Ikzelf kom uit Helmond, maar ben werkzaam in Griendtsveen, wat echt op de grens van Noord-Brabant en Limburg ligt. Elke dag met de fiets op en neer natuurlijk! Ik fiets in het weekend bij "Tourclub het Verzetje" in Deurne.
Als reactie op rubenio; ja.... dat ga ik dus allemaal combineren tenminste... proberen dan, haha!
Ga in ieder geval aan die 3x per week fietsen komen en dat fitness moet ik ook blijven doen, het hardlopen zal dus wel minder worden. Maar dat is ook de bedoeling vanwege slijtage in de knie.
Leuk dat er mensen reageren...
Ga in ieder geval aan die 3x per week fietsen komen en dat fitness moet ik ook blijven doen, het hardlopen zal dus wel minder worden. Maar dat is ook de bedoeling vanwege slijtage in de knie.
Leuk dat er mensen reageren...
de intentie is er..... nu de kilometers nog....
Hey toon!
Welkom hier op het forum, geen idee of je vaker bent aangemeld op fora maar het is net een virus!
Als je eenmaal je eerste post zet dan ben je hier waarschijnlijk niet snel weg!
Veel succes met de aanschaf van een nieuwe fiets en natuurlijk veel fietsplezier!
Jasper.
Welkom hier op het forum, geen idee of je vaker bent aangemeld op fora maar het is net een virus!
Als je eenmaal je eerste post zet dan ben je hier waarschijnlijk niet snel weg!
Veel succes met de aanschaf van een nieuwe fiets en natuurlijk veel fietsplezier!
Jasper.
mijn Flickr