BBB zonnebrillen
-
- Forum-lid
Ik heb een witte BBB zonnebril (Winner) die na 2 jaar verkleurd is naar beige-geel.
Is dit bij alle witte zonnebrillen of alleen bij BBB ?
Is dit bij alle witte zonnebrillen of alleen bij BBB ?
- chassepatate
- Forum-lid
De witte BBB brilletjes zijn kennelijk niet zo UV-bestendig, mijn witte Retro is ook aardig geel geworden na 1 seizoen...
-
- Forum-lid
AntonNC schreef:Ik heb zelf ook 2 jaar een BBB Winner gehad. Maar die ziet er nog steeds als nieuw uit.
Ja maar is dat een witte dan?
-
- Forum-lid
Ik heb vorig jaar de BBB Impact gekocht...lekkere bril, maar het frame wordt oranje/bruin-achtig...niet mooi en ik krijg het ook niet schoon meer...jammer, maar ik heb dus ook last van een verkleurd frame.
Iemand suggesties om het weer wit te krijgen....en ja..nu komen de dijenkletsers hoor: Tippex....kom maar, kom maar hahahaha....
Iemand suggesties om het weer wit te krijgen....en ja..nu komen de dijenkletsers hoor: Tippex....kom maar, kom maar hahahaha....
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...
rene1 schreef:Rode lantaarn schreef:Iemand suggesties om het weer wit te krijgen....en ja..nu komen de dijenkletsers hoor: Tippex....kom maar, kom maar hahahaha....
Haha, leuk iemand die plezier heeft! (of maakt)
dan denk ik juist aan een andere wit methode
-
- Forum-lid
stoli schreef:rene1 schreef:Rode lantaarn schreef:Iemand suggesties om het weer wit te krijgen....en ja..nu komen de dijenkletsers hoor: Tippex....kom maar, kom maar hahahaha....
Haha, leuk iemand die plezier heeft! (of maakt)
dan denk ik juist aan een andere wit methode
Die bril gaat er zo van plakken man op je bek!
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...