OEM velgen
625 gram, dus het is een alu-velg met plakplastic-carbon er om heen 'gewraped'.
Kan je beter een net zo hoge Alex R600 nemen want die is ook 600 gram
http://www.alexrims.com/
en kan je sinds kort heel safe in de EU bestellen, en vanwege invoer heffingen kost ongeveer hetzelfde
http://shop.alexrims.eu/
Kan je beter een net zo hoge Alex R600 nemen want die is ook 600 gram
http://www.alexrims.com/
en kan je sinds kort heel safe in de EU bestellen, en vanwege invoer heffingen kost ongeveer hetzelfde
http://shop.alexrims.eu/
Roadster
Roadster schreef:625 gram, dus het is een alu-velg met plakplastic-carbon er om heen 'gewraped'.
Kan je beter een net zo hoge Alex R600 nemen want die is ook 600 gram
http://www.alexrims.com/
en kan je sinds kort heel safe in de EU bestellen, en vanwege invoer heffingen kost ongeveer hetzelfde
http://shop.alexrims.eu/
Maar die Alex velgen hebben geen carbon look. Dus kun je weer beter voor de helft van het geld H Plus Son's kopen. Met zulke prijzen gaat Alex geen marktaandeel verwerven. Gemiste kans.
Vermoedelijk zijn de velgen op Ebay ook H+Sons met inderdaad een carbonlook laagje eroverheen.
Momenteel in bezit van Fulcrum Racing 7; maar ben benieuwd of dit soort velgen beter zullen zijn.
De invoer heffing valt wel mee,, heb onlangs nog een frame besteld vanuit China en moest daar maar 23 euro invoer voor betalen.
Wat denken jullie over het gewicht? full carbon is natuurlijk veel lichter, maar deze zijn niet full carbon.
en idd de carbon look spreekt mij wel aan.
Wil zelf in 2010 de Mont Venteux beklimmen en vraag me af of het een slim plan is om het met deze velgen te doen of gewoon bij de Fulcrum wielen te blijven hangen.
De invoer heffing valt wel mee,, heb onlangs nog een frame besteld vanuit China en moest daar maar 23 euro invoer voor betalen.
Wat denken jullie over het gewicht? full carbon is natuurlijk veel lichter, maar deze zijn niet full carbon.
en idd de carbon look spreekt mij wel aan.
Wil zelf in 2010 de Mont Venteux beklimmen en vraag me af of het een slim plan is om het met deze velgen te doen of gewoon bij de Fulcrum wielen te blijven hangen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
die velgen zijn volgens mij de zelfde als deze
hier nog wat foto's die ik kreeg uit hongkong
[img=http://img63.imageshack.us/img63/4461/img8607.jpg]
link
[img=http://img94.imageshack.us/img94/5117/img8609.jpg]
link
hier nog wat foto's die ik kreeg uit hongkong
[img=http://img63.imageshack.us/img63/4461/img8607.jpg]
link
[img=http://img94.imageshack.us/img94/5117/img8609.jpg]
link
- Le Grimpeur
- Forum-lid
- Berichten: 2623
- Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37
Even een vraagje van een "ervaringsdeskundige": je hebt toch niet de illusie dat het daar van afhangt of je de Mont Ventoux wèl of niet "netjes" op komt, hoop ik (voor je);)?!jmarteijn schreef: Wil zelf in 2010 de Mont Venteux beklimmen en vraag me af of het een slim plan is om het met deze velgen te doen of gewoon bij de Fulcrum wielen te blijven hangen.
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
- Berichten: 2623
- Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37
En dan nu even over de "velgen in kwestie": mij bekruipt toch een beetje het gevoel dat dit een soort "marketing truc" is om goedkopere "look-alikes" voor veel duurdere carbonvelgen af te kunnen zetten:rolleye:. Of zit ik er helemaal naast, dan hoor ik dat graag!
60 x Ventoux