Hoi allemaal,
Voor in de weekenden zoek ik nieuwe mensen om lekker er op uit trekken op de racefiets, ik rij zelf geregeld afstanden tussen de 80 en 170 km met een gemiddelde rond de 27 a 30 km per uur.
Het lijkt me erg gezellig om nieuwe mensen te leren kennen die een zelfde passie delen!
Aankomend weekend staat voor mij de Amstel Gold Race 150 KM op het programma. Mocht je ook meerijden en op zoek zijn naar een maatje voor deze rit of misschien in de toekomst een leuke tocht samen willen rijden dan hoor ik het graag.
Veel wielerplezier toegewenst en wellicht tot gauw.
Groetjes Edwin
Fietsmaatjes gezocht omgeving Rotterdam
-
- Forum-lid
Je zou mee kunnen rijden met de Rotterdamse Forumrit, ideale mogelijkheid om wat Rotterdammers te leren kennen. Ik fiets regelmatig de afstanden die je noemt, maar wel een beetje sneller. We kunnen best eens iets afspreken om te kijken wat we aan elkaar hebben.
Op zondag wordt er een ronde gereden vanaf RWC Ahoy (bij het vliegveld). Ongeveer 85 kilometer, keuze uit snelle of rustige groep. Vertrek 10.00 uur, valhelm verplicht.
Ik vind het zelf erg leuk en het is een lekkere training als je met de snelle groep mee gaat, met de rustige groep heb ik geen ervaring. Maar ik heb gehoord dat ze een lekker tempo'tje rijden, waarbij nog gewoon gepraat kan worden.
Ik vind het zelf erg leuk en het is een lekkere training als je met de snelle groep mee gaat, met de rustige groep heb ik geen ervaring. Maar ik heb gehoord dat ze een lekker tempo'tje rijden, waarbij nog gewoon gepraat kan worden.
Hoi Edwin,
Ik wil wel meedoen, rijdt zelf regelmatig langs de Rotte, maar een langere tocht zonder veel tegenliggers en obstakels zie ik wel zitten.
Al houd ik het graag kort en krachtig, rondes van +/- 40 km, tegen de 30 a 35 km/h gemiddeld. Langer lijkt me af en toe ook wel een uitdaging.
Gr,
Wouter
Ik wil wel meedoen, rijdt zelf regelmatig langs de Rotte, maar een langere tocht zonder veel tegenliggers en obstakels zie ik wel zitten.
Al houd ik het graag kort en krachtig, rondes van +/- 40 km, tegen de 30 a 35 km/h gemiddeld. Langer lijkt me af en toe ook wel een uitdaging.
Gr,
Wouter