CYCLETREND BUSSUM
Mijn lokale FM! Mooie winkel met een mooi, maar wisselend (merken worden snel gewisseld voor een ander), assortiment. Eigenaar Jos Willems is een aardige vent met kennis van zaken. Rene is een uitstekende monteur. Een andere monteur (Misha) is een echte hork, hier kun je beter met een grote boog omheen lopen.
Nadeel is dat de voorraad vaak beperkt is en er veel besteld moet worden. De ene keer gaat dat sneller dan de andere keer, maar dat zal voor een groot deel van de groothandels afhangen. Zeker niet de goedkoopste winkel, maar wel goede service (en dat is belangrijkste!)
Nadeel is dat de voorraad vaak beperkt is en er veel besteld moet worden. De ene keer gaat dat sneller dan de andere keer, maar dat zal voor een groot deel van de groothandels afhangen. Zeker niet de goedkoopste winkel, maar wel goede service (en dat is belangrijkste!)
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
In mijn fietsgroepje gaat altijd de grap dat dat de enige fm is met prijzen boven de adviesprijs van de fabrikant Maar goed, er zijn ook voordelen. Ze zijn officieel Campa Pro-Shop, dat is handig als je rap wat nodig hebt. Zijn inderdaad aardige mensen in de winkel (en dat is tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend), over de service hoor ik niets dan goeds. Bovendien organiseren ze ook fiets gerelateerde evenementen, Eddy M. is er zowat kind aan huis... Winkel ziet er heel verzorgd uit en er staan plaatjes van fietsen opgesteld. Wat mij betreft zijn de gehanteerde prijzen het enige minpunt, ik twijfel er verder geen moment aan dat ze je een goede fiets zullen verkopen en nadien van goede service voorzien.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
Ik ken hun collega's in Neunen en die zaak verdient een pluim!
Ik zou willen opmerken; ze hebben, op de site althans, geen Italiaanse fietsen maar meer Scott Trek en Cervelo-achtigen. Toppers hoor maar voor mij is dat een hobbel. Alleen wie ben ik.
Ik zou willen opmerken; ze hebben, op de site althans, geen Italiaanse fietsen maar meer Scott Trek en Cervelo-achtigen. Toppers hoor maar voor mij is dat een hobbel. Alleen wie ben ik.
Camerig is prachtig!
Ze verkopen Pinarello, is toch aardig Italiaans
Verder veel verloop in de merken de afgelopen jaren Merckx, Cannondale, Colnago, Stevens, Opera zijn allen verdwenen uit het assortiment. Momenteel Cervélo, Specialized, Pinarello, Van Nicholas, Principia, Santos...
Verder veel verloop in de merken de afgelopen jaren Merckx, Cannondale, Colnago, Stevens, Opera zijn allen verdwenen uit het assortiment. Momenteel Cervélo, Specialized, Pinarello, Van Nicholas, Principia, Santos...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
nog niet echt, zie zolangzamer hand door de bomen het bos niet meer .
ik wilde +/- 2000.00 uitgeven en denk dan aan een Specialized maar het zou net zogoed een stevens kunnen worden [wel een verschil denk ik] ben nog niet in de winkel gaan kijken
ik wilde +/- 2000.00 uitgeven en denk dan aan een Specialized maar het zou net zogoed een stevens kunnen worden [wel een verschil denk ik] ben nog niet in de winkel gaan kijken
Deze zaak hanteert echt belachelijk hoge prijzen. Bovendien is monteur micha echt een bedroevende man.
Hij durft te beweren dat een setje shimano WHR 560 wielen, beter zijn dan menig carbon wiel en campagnolo wielen. Dan snap je het volgens mij niet helemaal.
Ik ken echt geen zaak waar de prijzen zo hoog zijn als in deze. Ik snap niet dat mensen hier hun fiets gaan kopen.
Hij durft te beweren dat een setje shimano WHR 560 wielen, beter zijn dan menig carbon wiel en campagnolo wielen. Dan snap je het volgens mij niet helemaal.
Ik ken echt geen zaak waar de prijzen zo hoog zijn als in deze. Ik snap niet dat mensen hier hun fiets gaan kopen.
Jan,
Op deze site vind je veel informatie over Specialized: http://www.bikeshop.nl/
Ik zou het wel weten, gaan voor Specialized!
Op deze site vind je veel informatie over Specialized: http://www.bikeshop.nl/
Ik zou het wel weten, gaan voor Specialized!
Camerig is prachtig!
Met Cycletrend Bussum heb ik geen ervaring. Cycletrend Groningen wel. Ik ben echt zo'n budget doe-het-zelver dus zal er niet snel iets kopen, omdat ik eerder voor tweedehands ga (ben maar student). Maar ik vind ze wel erg vriendelijk en professioneel. De club waar ik voor fiets wordt ook gesponsord door ze, dus ze zijn wel vrij makkelijk naar me. Maar ook voordat ik daar fietste waren ze altijd erg relaxed en niet zeurderig/vervelend zoals zoveel fietsenmakers kunnen zijn.
Ik heb er begin dit jaar een Specialized gekocht met 10% voorjaarskorting.
Over monteur Rene niets anders dan lof. Ik kende hem al toen hij nog bij Blom Leusden werkte. Mocht ik een keer zelf iets niet kunnen dan zal ik hoogstwaarschijnlijk naar Rene gaan.
Met Misha heb ik ook helemaal niks. De adviezen die hij geeft kan je mijns inziens geen adviezen noemen, zowel in de verkoop niet als ook de technische adviezen niet. Hij lijkt als proffietser een beetje last van sterallures te hebben.
Prijzen van onderdelen zijn inderdaad errug hoog...
Jos Willems is inderdaad een aardige man met (volgens mij) veel verstand van zaken
Over monteur Rene niets anders dan lof. Ik kende hem al toen hij nog bij Blom Leusden werkte. Mocht ik een keer zelf iets niet kunnen dan zal ik hoogstwaarschijnlijk naar Rene gaan.
Met Misha heb ik ook helemaal niks. De adviezen die hij geeft kan je mijns inziens geen adviezen noemen, zowel in de verkoop niet als ook de technische adviezen niet. Hij lijkt als proffietser een beetje last van sterallures te hebben.
Prijzen van onderdelen zijn inderdaad errug hoog...
Jos Willems is inderdaad een aardige man met (volgens mij) veel verstand van zaken