Dura Ace WH-7850-C24 of Fulcrum Racing 1
-
- Forum-lid
Hallo,
voor het rijden van criteriums en cyclo's, welke set zouden jullie nemen?
voor het rijden van criteriums en cyclo's, welke set zouden jullie nemen?
-
- Forum-lid
Gebruik de zoekfunctie even, hier is al genoeg over geschreven. Succes met de keuze.
-
- Forum-lid HC
Ik vind de Fulcrums veel mooier, vandaar dat ik deze zelf heb. De Dura Ace wielen zijn iets neutraler van kleur en deels van carbon. De naven zijn vrijwel gelijk (Record vs. Dura Ace).
Ik denk dat het grootste verschil het gewicht betreft, dat scheelt zo ongeveer 100 gram. Verwaardeloosbaar. Er bestaat gewoon geen foute keuze in deze optie, kies gewoon degene die je het meeste aanspreekt en het beste bij je fiets past.
Ik denk dat het grootste verschil het gewicht betreft, dat scheelt zo ongeveer 100 gram. Verwaardeloosbaar. Er bestaat gewoon geen foute keuze in deze optie, kies gewoon degene die je het meeste aanspreekt en het beste bij je fiets past.
-
- Forum-lid
en de mavic r sys tegen de Dura ace en de R1?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
waarom levensgevaarlijk? Ik heb juist een setje gekocht bij Hopmans . Ze zeiden dat bij het vorig model veel spaakbreuken enzo waren maar dat dit bij het nieuwe was opgelost?
- chassepatate
- Forum-lid
Dat zou ik dus ook zeggen....
-
- Forum-lid
Off topic; Was het druk bij Hopmans?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nee hij heeft het over de Mavic wielen. Ook niet zo gek dat die dingen volslagen waardeloos scoren op gebied van aerodynamica met die enorme spaken.
En wat er gevaarlijk aan die R-Sys wielen is dat is als er 1 spaak breekt de kans erg groot is dat alle andere spaken ook in 1 keer breken. Dan is de velg dus gescheiden van de naaf en dat rijdt niet fijn.
En wat er gevaarlijk aan die R-Sys wielen is dat is als er 1 spaak breekt de kans erg groot is dat alle andere spaken ook in 1 keer breken. Dan is de velg dus gescheiden van de naaf en dat rijdt niet fijn.