Forumrit Drenthe: 25 April 2010!!!
Hallo fietsers,
Het is nog koud, het vriest en het sneeuwt MAAAAR wees gerust!
Er kan alweer een forumrit in de agenda, dus pak allemaal de agenda er maar weer bij!
25 April!!! WIE IS ERBIJ??
de (voorlopige) route die ik heb uitgestippeld hieronder, suggesties zijn welkom!
De startplaats is in hoogeveen (waar is nog niet bekend)
En er word nog een leuk café uitgezocht om een appeltaartje en koffie te nuttigen!
linkje!
aangepaste route, met kasseien en VAM-berg: Linkje!
Tot de 25e April en 2e editie van de forumrit drenhe!
Voeg je naam maar toe aan de lijst:
- Jaapieo- Jasper (knalharde custom canyon)
- Pinarello- Henk
- Walter G- Wijnand (stalen Gazelle)
Tot dan!
Het is nog koud, het vriest en het sneeuwt MAAAAR wees gerust!
Er kan alweer een forumrit in de agenda, dus pak allemaal de agenda er maar weer bij!
25 April!!! WIE IS ERBIJ??
de (voorlopige) route die ik heb uitgestippeld hieronder, suggesties zijn welkom!
De startplaats is in hoogeveen (waar is nog niet bekend)
En er word nog een leuk café uitgezocht om een appeltaartje en koffie te nuttigen!
linkje!
aangepaste route, met kasseien en VAM-berg: Linkje!
Tot de 25e April en 2e editie van de forumrit drenhe!
Voeg je naam maar toe aan de lijst:
- Jaapieo- Jasper (knalharde custom canyon)
- Pinarello- Henk
- Walter G- Wijnand (stalen Gazelle)
Tot dan!
mijn Flickr
@Elboutero: De vraag was niet of je kon, maar of je kwam...
Ik houd hem in gedachte. Maar ik heb april nu al zo goed als vol gepland, dus het zeker geen 'zeker erbij'. Wel een leuk initiatief.
Ik houd hem in gedachte. Maar ik heb april nu al zo goed als vol gepland, dus het zeker geen 'zeker erbij'. Wel een leuk initiatief.
@wildeep, dat is geen enkel probleem, met de groep rijden we doorgaans ook dat gemiddelde, maximaal 30km/h. Doordat je in de groep zit is dit perfect te doen. Daarnaast geldt het motto "Samen Uit Samen Thuis" (AKA SUST). Er zal altijd gereden worden zodat iedereen kan volgen en het verantwoord is. De sterkere zullen de 'mindere van die dag' altijd uit de wind zetten en zonodig het tempo laten zakken. Mensen die hard / intensief willen rijden, rijden op kop of moeten maar lekker (voorjaars)competitie gaan rijden. Gelukkig weten die mensen dat zelf ook. Daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
Ik kan namens mijzelf spreken als ik zeg dat dit daadwerkelijk altijd goed gebeurd, als de datum mij past zal ik er ook zeker weer bij zijn. Ik zal mezelf dan hoogstpersoonlijk weer opwerken als SUST vertegenwoordiger.
Kijk overigens gerust eens naar topics van eerdere forumritten. Er zijn altijd mensen die wat minder zijn die dag en het aan het einde lastig krijgen, maar dat heeft nog nooit problemen opgeleverd.
Hopelijk kunnen we je bij de a.s. forumrit dan ook van harte verwelkomen.
Ik kan namens mijzelf spreken als ik zeg dat dit daadwerkelijk altijd goed gebeurd, als de datum mij past zal ik er ook zeker weer bij zijn. Ik zal mezelf dan hoogstpersoonlijk weer opwerken als SUST vertegenwoordiger.
Kijk overigens gerust eens naar topics van eerdere forumritten. Er zijn altijd mensen die wat minder zijn die dag en het aan het einde lastig krijgen, maar dat heeft nog nooit problemen opgeleverd.
Hopelijk kunnen we je bij de a.s. forumrit dan ook van harte verwelkomen.
Er zijn heel veel steentjes, en erg weinig asfalt. En soms een paard, of twee.
[quote="bluebird"]....zijn er pontjes in deze rit dan? Afijn, wachten op de pont kan ook gezellig zijn, of niet Ferry? [/quote]
[quote="lancev7"][quote="bluebird"]....zijn er pontjes in deze rit dan? Afijn, wachten op de pont kan ook gezellig zijn, of niet Ferry? [/quote]
Afhankelijk van de deelname van Bottecchia kan er zomaar 'n pontje voorkomen in deze rit [/quote]
elk nadeel heb zijn voordeel!
[quote="lancev7"][quote="bluebird"]....zijn er pontjes in deze rit dan? Afijn, wachten op de pont kan ook gezellig zijn, of niet Ferry? [/quote]
Afhankelijk van de deelname van Bottecchia kan er zomaar 'n pontje voorkomen in deze rit [/quote]
elk nadeel heb zijn voordeel!