Ervaringen met bike-components.de
Kwam deze webwinkel tegen: http://bike-components.de
Hebben wel scherpe prijzen en versturen voor maar 5 euro naar NL.
Ben wel benieuwd naar betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en snelheid van versturen.
Iemand ervaring met deze winkel?
Hebben wel scherpe prijzen en versturen voor maar 5 euro naar NL.
Ben wel benieuwd naar betrouwbaarheid, klantvriendelijkheid en snelheid van versturen.
Iemand ervaring met deze winkel?
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
Het halve forum heeft daar ervaring mee Ik bestelde er zelf ook vaak voordat de pond zo deprecieerde. Is een betrouwbare winkel. Kan soms wel lang duren voordat je je bestelling ontvangt (m.n. als iets niet op voorraad is).
-
- Forum-lid
Ben van plan om deze week opnieuw wat te bestellen, nu een keer of 2 a 3 daar besteld en nooit problemen gehad. Alleen oppassen als ze het niet op stock hebben ivm de levertijd. Heb 1 keer meer dan een maand gewacht op iets dat niet binnen kwam maar dat ligt wrs meer aan de leverancier dan aan henzelf.
Stevens SLC Team Ultegra SL
Als het (te) lang duurt, kan je om een Teilversundung vragen.
Ook ik heb er prima ervaringen mee. Price-alert, voor als je het ergens anders goedkoper hebt gezien, en daar energie in wil steken.
Bij grotere bestellingen kun je gratis verzending proberen te bedingen. Betaling met internationale bankoverschrijving zien sommigen ook als een voordeel, geen gedoe met creditcards of Paypal.
Voor mij is het alweer een tijdje terug dat ik er besteld heb. Zoals eerder gezegd, Engeland is ook interessant. Ligt er een beetje aan wat je wilt bestellen.
Ook ik heb er prima ervaringen mee. Price-alert, voor als je het ergens anders goedkoper hebt gezien, en daar energie in wil steken.
Bij grotere bestellingen kun je gratis verzending proberen te bedingen. Betaling met internationale bankoverschrijving zien sommigen ook als een voordeel, geen gedoe met creditcards of Paypal.
Voor mij is het alweer een tijdje terug dat ik er besteld heb. Zoals eerder gezegd, Engeland is ook interessant. Ligt er een beetje aan wat je wilt bestellen.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Bestel er al jaren bijna alles, en koop er graag. Beste prijs garantie werkt daar ook prima, alhoewel je dat vrij weinig nodig hebt bij hun. Communicatie bij leverproblemen en reclamaties is iig prima. Aanrader wat mij betreft.
...Only dead Fish go with the Flow...
LVGH schreef:Het halve forum heeft daar ervaring mee Ik bestelde er zelf ook vaak voordat de pond zo deprecieerde. Is een betrouwbare winkel. Kan soms wel lang duren voordat je je bestelling ontvangt (m.n. als iets niet op voorraad is).
De duitse Pond zeker...
goeie zaak, super afhandeling, scherpe prijzen, snelle reactie op vragen etc.
niet dan lof van mijn kant.
Anima Sana In Corpore Sano.
-
- Forum-lid
Mijn ervaring is wat minder. Ik heb een keer een bestelling geplaatst. Het heeft toen erg lang geduurd.... Toen de spullen eindelijk werden bezorgd was het adres niet goed. Ik had als adres een postbus nummer gegeven. En ik moest tekenen voor ontvangst. Dus dat werkte niet. Ik werd opgebeld met de vraag of ik even een ander adres kon opgeven waar het bezorgd zou kunnen worden. Ik was op dat moment op vakantie in Zuid Frankrijk (en had de spullen eigenlijk daar al willen hebben) en kon o 1,2,3 geen alternatief adres geven. Ze zouden de spullen mee terug nemen en mij dan mijn geld terug geven... Nu heb ik nog steeds mijn geld niet .. en dit hele akkefietje heeft zich in het voorjaar van 2009 voorgedaan.
-
- Forum-lid
Regelmatig iets besteld en steeds correct geleverd en redelijk snel.
Ook bij vragen heel goede antwoorden gekregen.
Kan hun alleen maar aanraden.
Ook bij vragen heel goede antwoorden gekregen.
Kan hun alleen maar aanraden.