Beste fietsliefhebbers,
Ik heb een nieuwe Pinarello FP2 gekocht. Nu las ik een review in het blad Fiets dat de standaard gemonteerde Most velgen (zijn relatief goedkope Campagnolo wielen met adviesprijs van ruim eur 125) niet echt licht/goed zijn. Ik ben van plan deze velgen te vervangen door Campagnolo Zonda velgen (adviesprijs ongeveer eur 500)
Denken jullie dat ik het verschil zal merken?
Ik heb een ervaren vakantiefietser maar een beginnende racefietser. Deze zomer ga ik de Tour for Life doen.
Dank voor het meedenken,
Groet
Han
Nieuwe wielen Pinarello FP2
Ik reed tot gisteren op een Wilier Izoard met Fulcrum R7 wielen. Reed heerlijk, tot dat ik gisteren mijn nieuwe Fulcrum R3 wielset monteerde(zelfde als Campa Zonda). Wat een verschil. Grootste verschil zit hem in directheid en gewicht. Aanzetten is gelijk weg en snelheid lijk ik gemakkelijker te kunnen aanhouden. Ook lopen de lagers veel soepeler en voelt het veel stabieler aan. Daarbij voelt de fiets veel beter in balans. Dit is zo'n beetje mijn beleving na een tochje van 60km gisteren. Succes!
Wilier Izoard
charite schreef:Gijs01 schreef:Zonda's koop je bij Hopmans en salden voor 385 euro...
En dan kan je de Most wielen voor van de winter houden.
Groet,
Peter
Kortom, heen enkele reden meer om geen zonda's te gaan kopen...
Camerig is prachtig!