FFWD Fast Forward
-
- Forum-lid HC
Ze zijn heel goed en de DT naven zijn buitenklasse. Wat wil je nog meer weten?
-
- Forum-lid
Heb je ze toevallig al besteld en binnen? Deze zijn toch met aluminium rand?
Ik ben ook zeer geinteresseerd in deze set maar dan zonder de 240s.
Ik ben ook zeer geinteresseerd in deze set maar dan zonder de 240s.
-
- Forum-lid HC
Ze kosten ook alleen €250,- extra.
Echter is het in mijn ogen een domme vraag om hier te vragen of FFWD wielen goed zijn. Als je even de zoekfunctie gebruikt had, was je er achter gekomen dat iedereen positief is over dit merk. Als je het betalen kan heb je een goede prijs kwaliteit verhouding. En zoals je zelf al aangeeft, DT 240s naven zijn echt aanzienlijk beter.
Echter is het in mijn ogen een domme vraag om hier te vragen of FFWD wielen goed zijn. Als je even de zoekfunctie gebruikt had, was je er achter gekomen dat iedereen positief is over dit merk. Als je het betalen kan heb je een goede prijs kwaliteit verhouding. En zoals je zelf al aangeeft, DT 240s naven zijn echt aanzienlijk beter.
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Je kunt ook zo reageren:
2fast4you, ik zie dat je nog niet zo lang op dit forum rondloopt. Gebruik de zoekfuntie eens, er is al veel gebruikersinformatie beschikbaar. Succes.
2fast4you, ik zie dat je nog niet zo lang op dit forum rondloopt. Gebruik de zoekfuntie eens, er is al veel gebruikersinformatie beschikbaar. Succes.
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Helemaal eens met bovenstaande. Niet iedereen is even ervaren in/handig met het toepassen van alle heden ten dage tot onze beschikkiing staande mogelijkheden om aan informatie te komen. Iemand op weg helpen is nuttiger/geeft meer voldoening dan "scherp" te reageren. En... vragen staat vrij, je hoeft er toch niet op te reageren als het je niet zint!
60 x Ventoux
-
- Forum-lid HC
2fast4you schreef:Beste Ypuh. Je zij dom? Ach ....., wat is dom? Sommige reacties zijn wellicht dom! En dat iedereen positief is, is nog maar de vraag. Ik overweeg deze wielen te nemen en vraag alleen wat de ervaringen zijn. Dus .................
"Je zei*" Even een kleine verbetering in de Nederlandse taal.
Er zijn circa 10.000 gebruikers actief op dit forum, waarvan er slechts een handje vol de moeite nemen om dit topic door te lezen. Van degenen die dit topic doorlezen, zijn er met uitzondering mensen met ervaringen over de besproken wielset, laat staan in het bezit zijn van.
Mijn tip, in positieve sfeer, maak eens gebruik van de zoekfunctie op dit forum. Ook het medium 'Google' is een leuke toevoeging op het internet. Zo kun je vast en zeker de door jou begeerde informatie over FFWD vinden en misschien wel over de door jou gewilde wielset. Iemand die hier reageerd met 'ze zijn goed, en de naven zijn top' haalt jou niet over (Been there, done that). Jou manier van vragen nodigt echter ook totaal niet uit om een hele review te schrijven voor jou alleen.
Je begint je eerste topic op dit forum met "Ik wil...", wat al weinig ruimte over laat om jou nog over te gaan halen of te adviseren. Daarnaast stel je nul vragen over de wielen zelf, alleen de ervaringen ermee. Laat dat nou net zijn waar het internet vol mee staat. Het is een veel betere manier om eerst zelf je onderzoek uit te voeren, want dat mag wel voor zo'n bedrag. Als je er dan nog niet helemaal uit bent, twijfelt over een bepaald iets of misschien twijfelt tussen een andere optie. Zoek dan eens naar mensen die hetzelfde probleem gehad hebben. Hoe graag je het ook zou willen, je bent vast en zeker niet de eerste die voor datzelfde probleem gestaan heeft. Mocht je echt helemaal vast lopen, vat dan je probleem samen en open hier een topic met doelgerichte vragen. Want schijnbaar heb je niets gedaan met het feit dat ik zei dat het goede wielen zijn, maar maak je wel tijd om een issue te beginnen over het woord 'dom' wat ik gebruikt heb.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
Ik zoek meer informatie over de FFWD baanfiets van Leon van Bon. Kan er niks over vinden.