(helaas kan men mij namelijk niet garanderen dat het alleen de lak is!)
Bij een bezoekje aan mijn FM kwamen de volgende fietsen ter sprake:
- Giant TCRAdvanced 2 2010- volledig Ultegra afmontage en ksyrium elite wielset.
prijs € 2999,-
-Cannondale SIX carbon 2010 Ultegra met FSA SL-K light Carbon crank en ksyrium equipe wielset. Prijs € 2599,-
-Cannondale Synapse Carbon 2010 Ultegra met FSA SL-K light Carbon crank en DT Swiss r1900 wielset. Prijs € 2599,-
of
Cannondale Supersix Ultegra 2010, Ultegra afmontage met FSA SL-K light Carbon crank en ksyrium elite wielset.
Prijs € 3499,-
Ongeacht welke fiets het wordt er zal een triple variant op komen, want mijn rechter knie heeft het niet zo op stoempen
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Maar wat ik me nou afvraag is, zijn de six of synapse gelijkwaardig of beter dan mijn huidige Isaac. of lever ik dan toch wat in?
En voor de supersix is deze de meerprijs van bijna 500 euries tov de giant waard? of is de giant de beter keus?
Overigens iemand een idee hoe zwaar de cannondales eigenlijk zijn? want daar kan ik niet veel over vinden, behalve dat de six 300 gram lichter is dan vorig jaar, maar hoe zwaar was die dan;-)
Wielen worden evt nog ingeruild aangezien ik mijn oude wielen (cpx 33 met dura ace 7850 naven) ,na wat richt werk, weer zal kunnen hergebruiken.
Alvast bedankt voor jullie input,
Groet,
Cliors