assos airjack 851 of castelli mannagia
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik overweeg om één van deze jassen te kopen voor op de mtb, racefiets en voor het schaatsen.
Ik vind de casetelli mooier maar ben op zoek naar de beste koop. Vind de roodwitte heel gaaf alleen ga zowieso voor de zwarte omdat ik dat toch de makkelijkste kleur vind. Iemand ervaring met één van deze twee jackets?
http://www.veelvoordefiets.nl/catalog/i ... 01_010.jpg
http://www.jejamescycles.co.uk/product- ... -41180.jpg
Ik overweeg om één van deze jassen te kopen voor op de mtb, racefiets en voor het schaatsen.
Ik vind de casetelli mooier maar ben op zoek naar de beste koop. Vind de roodwitte heel gaaf alleen ga zowieso voor de zwarte omdat ik dat toch de makkelijkste kleur vind. Iemand ervaring met één van deze twee jackets?
http://www.veelvoordefiets.nl/catalog/i ... 01_010.jpg
http://www.jejamescycles.co.uk/product- ... -41180.jpg
- daniel1975
- Forum-lid HC
Assos rules. Ik heb vele winterjacks geprobeert/gehad, maar de Asso bevalt mij ver, veruit het beste!
Less is bore
Heb de 851 al paar jaar, in titan (grijs) bevalt heel goed. na 3 winters kreeg jack plekje van +/- 2cm2 op de mouw waar de windbreaker stof begon los te laten. Opgestuurd naar Assos, kreeg nieuwe voor helft van geld. 2e jack gaat nu 3e winter in.
Vind het jack perfect zitten, goed warm, houd wind goed tegen, ritsen werken goed, zakken groot genoeg.
Vind het jack perfect zitten, goed warm, houd wind goed tegen, ritsen werken goed, zakken groot genoeg.
-
- Forum-lid
Na vele lovende reviews te hebben gelezen en possitieve reacties hier word het de assos. Iemand nog een adresje waar hij goedkoper word aangeboden dan €200,-?
En kan iemand me vertellen welke maat ik waarschijnlijk nodig heb (1.91, 83kg).
En kan iemand me vertellen welke maat ik waarschijnlijk nodig heb (1.91, 83kg).
ik denk dat je met je armlengte rekening moet houden....zou toch gaan passen als ik jou was..
het is geen maatwerk maar confectie....Italiaans valt in den regel kleiner uit...
persoonlijk vind ik Castelli super mooi...ook deze jas
suc6 met de aankoop
het is geen maatwerk maar confectie....Italiaans valt in den regel kleiner uit...
persoonlijk vind ik Castelli super mooi...ook deze jas
suc6 met de aankoop
In de duitse mountain bike van december staat een test van winterjacks en broeken ,schoenen,en handschoenen.
Uit deze test komt de assos als beste uit de test gevolgt door de castelli.
Maar Als kooptip hebben ze de Vaude m's posta jacket 3 ,dit scheelt een hoop geld.
Kijk dit blad maar eens door.
Uit deze test komt de assos als beste uit de test gevolgt door de castelli.
Maar Als kooptip hebben ze de Vaude m's posta jacket 3 ,dit scheelt een hoop geld.
Kijk dit blad maar eens door.
Staat de Pearl Izumi Insulatour er ook tussen? Die is voordelig bij wiggle.
Heb zowel de Fuga als de airjack 851. Gebruik de laatste voor zowel Race, MTB als schaatsen. Perfect warm en toch ventilerend. Ikzelf ben 1.96 en 82 kg en heb maat xl, (xlg als broek) deze zit als gegoten ook wat betreft armlengte. Prijs is inderdaad hoog maat regelmatig komen er op de Britse Ebay www.ebay.co.uk bargains voorbij.
veel wijsheid
veel wijsheid
Ik zou voor de assos gaan is gewoon top heb hem zelf nu 2 jaar en hij zit nog steeds prima
Heb een XL in grijs ben 188 en 78 kg en heb lange armen maar deze past perfect.
Er is een nadeel en dat is de prijs maar betaal liever wat meer voor goed comfort.
Heb een XL in grijs ben 188 en 78 kg en heb lange armen maar deze past perfect.
Er is een nadeel en dat is de prijs maar betaal liever wat meer voor goed comfort.
-
- Forum-lid
Ik heb de knoop doorgehakt en zit nu achter de pc met mijn assos jack . In de maat xl zit hij op het eerste gezicht als gegoten
In het zijvakje (achter het vakje met rits) zit een gaatje in het zakje. Het lijtk het erop dat dit de bedoeling is, ik vraag me alleen af waarvoor?
In het zijvakje (achter het vakje met rits) zit een gaatje in het zakje. Het lijtk het erop dat dit de bedoeling is, ik vraag me alleen af waarvoor?