Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

specialized

lucnoa
Forum-lid

lucnoa 25 nov 2009 10:47

Na regen komt zonneschijn ?

http://www.fiets.nl/news.asp?NewsId=2765&NewsCatId=2

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... &sk=t&sd=a

Dacht ik dat specialized één van de topmerken was dat veel geld spendeerde aan de ontwikkeling van de fietsen en dat ze hierdoor eerst ook grondig getest werden ?
Deze mensen die zo een fiets kochten mogen van geluk spreken dat er verschillende gevallen zijn met dit probleem en dat ze nu niet anders kunnen dan de fietsen te vervangen ! Als je een slechte fiets hebt van dit merk zoals in mijn geval , en het is geen serie probleem dan laten ze u gewoon in de kou staan !!!
En dan zijn er nog mensen die bij het probleem betrokken zijn en die er nog geen kwaad van kunnen zeggen , verkopers of sekteleden ?
Ps Over mijn mtb was ik wel content ! Maar niet over mijn koersfiets !
Was de beste mtb waarmee ik al had gefietst maar heb hem weggedaan door het geval met mijn koersfiets maar ben nu ook tot de conclusie gekomen dat er minder dure merken even goed of nog beter zijn als je ze ook met goed materiaal afmonteert !

tati
Forum-lid

tati 25 nov 2009 18:57

Kom je hier alleen maar om over specialized te zeiken?

Heb zelf hele goede ervaringen met de garantie van specialized, frame gescheurd en binnen een week een duurder model frame gekregen.
Zo ook bij een andere jongen die ik ken.

Het is dat ik het balhoofd van de 60cm tarmac sl3 er niet mooi uit vond zien anders had ik die in bestelling staan ipv mijn 2010 cannondale supersix.
A bad day on the bike is better than a good day at work.

speedrider
Forum-lid

speedrider 25 nov 2009 23:36

Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met de garantie van Specialized. Ik ken echt veel Specialized rijders en als er problemen zijn wordt alles meer dan netjes opgelost.
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!

lucnoa
Forum-lid

lucnoa 26 nov 2009 07:40

speedrider schreef:Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met de garantie van Specialized. Ik ken echt veel Specialized rijders en als er problemen zijn wordt alles meer dan netjes opgelost.

Blijkbaar kent toch iedereen iemand met een garantie geval van specialized , al dan niet goed opgelost .
Dit zou toch ook niet mogen voor zo een groot merk zoveel garantie gevallen .

adufresne
Forum-lid

adufresne 26 nov 2009 08:41

@lucnoa: Ben je soms bezig met een persoonlijke kruistocht tegen Specialized? Op dit forum alleen al heb je elk actief topic waar Specialized aan de orde komt, 'verrijkt' met steeds ditzelfde verhaal. Lijkt mij een beetje overkill.

Als je problemen hebt met de afhandeling van een probleem met een fiets, lijkt het mij dat je dit via je fm of dealer regelt. Dat je er vervolgens hier op het forum over bericht, vind ik niet meer dan logisch, maar zo obsessief als jij te werk gaat, is naar mijn mening niet gezond meer. Ik zou zeggen: laat het gaan en pak je leven weer op...

tiest
Forum-lid HC

tiest 26 nov 2009 09:45

Ow meneer heeft weer een reden gevonden om met oud nieuws zn verhaal te komen doen. Alle 2010 epic rijders zijn al ingelicht, vorken zijn bij vele fietsenmakers al in huis of komen snel en half December is alles opgelost, rijd iedereen met een nieuwe vork voor nop en zijn de epic weer gewoon leverbaar.

Het had idd beter getest kunnen worden, Nokia roept 15 miljoen opladers terug, hoor je niemand over. En de mensen hebben er toch amper last van? Ze hoeven alleen naar de dichts bij zijnde specialized dealer.

tati
Forum-lid

tati 26 nov 2009 18:36

lucnoa schreef:
speedrider schreef:Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met de garantie van Specialized. Ik ken echt veel Specialized rijders en als er problemen zijn wordt alles meer dan netjes opgelost.

Blijkbaar kent toch iedereen iemand met een garantie geval van specialized , al dan niet goed opgelost .
Dit zou toch ook niet mogen voor zo een groot merk zoveel garantie gevallen .

Ik ken ook iemand die 3 giant frame's doormidden heeft laten breken, iemand met een scott scale waar een alu bevestigingsbus van het frame los zat en opnieuw gelijmt moest worden. Mijn broer heeft al een nieuw cube frame gekregen onder garantie. Iemand van de fietsclub heeft een nieuw koga raceframe gekregen onder garantie.
Had cannondale ook een jaartje geleden geen probleem met hun scalpel?

Het spul moet steeds lichter, steeds hoogwaardiger worden en het liefst elk jaar een helemaal nieuw concept/model. Vind je het gek dat er dan garantiegevallen komen?
Als je je nek niet durft uit te steken en gewoon alles copieert van andere dan "ontwikkel" je inderdaad met een hele veilige marge.
A bad day on the bike is better than a good day at work.

hansmol
Forum-lid

hansmol 26 nov 2009 18:40

wat is nou eigenlijk je probleem ga lekker fietsenof koop een tacx

Plaats reactie