heeft er iemand hier ervarin met sanden sports?
ik wil er een zadelpen bestellen, maar heb hier op 't forum niets echt iets over de ervaring van andere mensen gevonden.
sanden-sports
ik heb ooit bij hun kleding willen bestellen waarvan stond aangegeven dat deze op voorraad was. Naar later bleek niet.
Het mailcontact verliep stroef met hen en zodoende heb ik besloten om daar maar niet te bestellen. Maar ja ik kan net die ene op de duizend zijn waarbij het niet goed liep....
Het mailcontact verliep stroef met hen en zodoende heb ik besloten om daar maar niet te bestellen. Maar ja ik kan net die ene op de duizend zijn waarbij het niet goed liep....
-
- Forum-lid
Heb er ooit een triatlonpak besteld, had het binnen paar dagen binnen, alleen te groot besteld, terug gestuurd en paar dagen later goede maat gekregen.
Was er zeer tevreden mee, heb toen een vriend gewezen op deze winkel. Hij had ook een triathlonpak besteld en nog een setje fiets kleding. Alleen verliep dit niet zo soepel. Pas na een aantal weken had hij alles binnen, maar heeft er wel een gratis extra fietsbroek aan over gehouden.
Dus heb ik gemengde gevoelens bij dit bedrijf.
Was er zeer tevreden mee, heb toen een vriend gewezen op deze winkel. Hij had ook een triathlonpak besteld en nog een setje fiets kleding. Alleen verliep dit niet zo soepel. Pas na een aantal weken had hij alles binnen, maar heeft er wel een gratis extra fietsbroek aan over gehouden.
Dus heb ik gemengde gevoelens bij dit bedrijf.
Heb er positieve ervaringen en minder positieve ervaringen mee. Het valt me op dat ze lang niet alles op hun site op voorraad hebben en ook niet altijd snel genoeg kunnen leveren. Dat soort dingen wil ik graag vooraf weten, maar dat lukt niet altijd.
Het contact met het bedrijf gaat altijd wel soepel.
Het contact met het bedrijf gaat altijd wel soepel.
Ook wel eens wat besteld, duurde erg lang voordat het geleverd was.
De hele bestelling kwam ook in delen binnen omdat een heel groot aantal producten niet voorradig waren.
Ik zal er niet gauw weer iets bestellen, met andere webshops daarna veel betere ervaringen.
De hele bestelling kwam ook in delen binnen omdat een heel groot aantal producten niet voorradig waren.
Ik zal er niet gauw weer iets bestellen, met andere webshops daarna veel betere ervaringen.