Welke wielen (Quasar CQ58 of Fast Forward F6R) kan ik het beste nemen voor de kuota kalibur.
Mvg,
Ronald
Welke wielen voor Kuota Kalibur
Mij lijken de FFWD wielen beter dan de quasar wielen, maar voordat we verder gaan is het misschien handig om te zeggen of dit tubes moeten zijn en of er ook bevoorbeeld DT 240 naven in de FFWD wielen zitten of gewoon de standaard naven. Verder is het ook handig om te weten hoe zwaar je bent etc etc
How faster your spin, how faster you go
-
- Forum-lid
Ronald,
Voordat een ander dezelfde opmerking gaat maken denk ik dat jij eerst je beoogde gebruik, jouw eigen rijdersprofiel en een andere mogelijk belangrijke informatie moet vermelden.
Jouw vraag heeft nu erg veel weg van " ik weet niet waar ik ben", " ik weet niet waar ik naar toe ga" maar kan jij mij vertellen welke trein ik moet hebben.
Hier ga jij geen enkel zinnig antwoord op krijgen. Of antwoorden die van zoveel verschillende (niet) vermelde aannames uitgaan dat jij er niets aan gaat hebben.
Voordat een ander dezelfde opmerking gaat maken denk ik dat jij eerst je beoogde gebruik, jouw eigen rijdersprofiel en een andere mogelijk belangrijke informatie moet vermelden.
Jouw vraag heeft nu erg veel weg van " ik weet niet waar ik ben", " ik weet niet waar ik naar toe ga" maar kan jij mij vertellen welke trein ik moet hebben.
Hier ga jij geen enkel zinnig antwoord op krijgen. Of antwoorden die van zoveel verschillende (niet) vermelde aannames uitgaan dat jij er niets aan gaat hebben.
Gazelle SPR Gazelle FCC pro Gazelle R531 Team Gazelle Silhouet Marchisio Campagnolo Look
Sensa1 schreef:- Fiets gaat gebruikt worden voor de triathlonsport.
- Weeg 65 KG
- Fast Forward F6R met eigen naaf en geschikt voor draadbanden.
Gezien jouw suggesties zoek je een wiel met een alu velgrand van ongeveer 60 mm hoog. Ik weet niet of je waarde hecht aan een bepaald thema aan je fiets, maar mocht je alles Italiaans willen, kijk dan eens naar Gipiemme velgen. Zij hebben ook zulke wielen in het assortiment. Zie hier hun website waar je o.a. een catalogus kunt downloaden.