Korte enqu�te fietsalarm
goeie avond mensen ,
een paar jonge collega's van me zijn bezig met een projectje, ze ontwikkelen namelijk een fiets alarm aan hun faculteit.
in het kader daarvan houden ze een kleine enquête.
Het invullen ervan duurt hoogstens een minuutje.
Dus als je een minuutje kan vrijmaken zouden ze dat heel tof vinden, en ik ook
link: klik
Ik zal na afloop eens polsen naar de resultaten en hier posten, kan altijd interessant zijn
sportieve groeten,
Laurens
een paar jonge collega's van me zijn bezig met een projectje, ze ontwikkelen namelijk een fiets alarm aan hun faculteit.
in het kader daarvan houden ze een kleine enquête.
Het invullen ervan duurt hoogstens een minuutje.
Dus als je een minuutje kan vrijmaken zouden ze dat heel tof vinden, en ik ook
link: klik
Ik zal na afloop eens polsen naar de resultaten en hier posten, kan altijd interessant zijn
sportieve groeten,
Laurens
Wel een leuk idee, maar ik laat mijn fiets nooit alleen achter.
Bovendien als iemand tegen de fiets/cranks aanstoot gaat het alarm al af. Dus heb ik als suggestie in de enquete opgemerkt dat ze misschien een teller in de schakeling kunnen ontwerpen, zodat het alarm pas na 3 sec. van beweging afgaat. Resultaat is dan dat het alarm niet zomaar afgaat als iemand tegen de cranks stoot.
Bovendien als iemand tegen de fiets/cranks aanstoot gaat het alarm al af. Dus heb ik als suggestie in de enquete opgemerkt dat ze misschien een teller in de schakeling kunnen ontwerpen, zodat het alarm pas na 3 sec. van beweging afgaat. Resultaat is dan dat het alarm niet zomaar afgaat als iemand tegen de cranks stoot.
Hoi,
Ingevuld. Net zoasl jasperr laat ik mijn fiets nooit alleen dus eigenlijk is mijn input niet van toepassing.
Mvg, Zorro
Ingevuld. Net zoasl jasperr laat ik mijn fiets nooit alleen dus eigenlijk is mijn input niet van toepassing.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
zie er ook weinig heil in. De sensor kan nog, maar denk dat er weinig mensen hun dure crank stel voor willen aanpassen. Of ze moetne zelf een crankstel op de markt brengen, maar dan concurreer je met shimano/campa, niet verstandig.
Hoe moet het alarm afgaan? een grote toeter voorop?
Beter zou zijn een chip om te volgen, maar ook lastig, politie geeft er niks om natuurlijk. Of een snelspanner en je zadel meenemen.....
ben benieuwd waar dit naar toe gaat, maar innovatief is in, dus wel een subsidie op te scoren misschien.
Hoe moet het alarm afgaan? een grote toeter voorop?
Beter zou zijn een chip om te volgen, maar ook lastig, politie geeft er niks om natuurlijk. Of een snelspanner en je zadel meenemen.....
ben benieuwd waar dit naar toe gaat, maar innovatief is in, dus wel een subsidie op te scoren misschien.
-
- Forum-lid
Zolang je de fiets nergens aan vast zet heeft het weinig zin. Nu til je 'm toch gewoon op en loop je er mee weg?
-
- Forum-lid
Je kunt met die kleine slotjes wel meerdere fietsen aan elkaar vastzetten.
Dat is alleen maar praktisch als je met meer fietsers fietst.
Volgens mij zijn deze slotjes te klein (te kort) om ze aan een boom of verkeers- of lantaarnpaal vast te maken.
Dat is alleen maar praktisch als je met meer fietsers fietst.
Volgens mij zijn deze slotjes te klein (te kort) om ze aan een boom of verkeers- of lantaarnpaal vast te maken.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
aha, in het geval van de vrouw komt hier een beeld:
Bib hangt op je knieen, je staat in de bosjes, omdat het een bib is en je te cheap was voor een vrouwenbroek met zo'n speciale sluiting zit je shirt ergens op je schouders. Angstig kijk je om je hee om te zien dat niemand je ziet en je hangt hoog genoeg om niet je kont vol met brandnetels te hebben ook wil je niet spetteren.
Je alarm gaat af, je hijst je bib op, doet je shirt recht, rent op je fietsschoenen achter die hufter aan en ziet slechts om de hoek bij de derde boom links nog het achterwiel verdwijnen, wat doe je?
Bib hangt op je knieen, je staat in de bosjes, omdat het een bib is en je te cheap was voor een vrouwenbroek met zo'n speciale sluiting zit je shirt ergens op je schouders. Angstig kijk je om je hee om te zien dat niemand je ziet en je hangt hoog genoeg om niet je kont vol met brandnetels te hebben ook wil je niet spetteren.
Je alarm gaat af, je hijst je bib op, doet je shirt recht, rent op je fietsschoenen achter die hufter aan en ziet slechts om de hoek bij de derde boom links nog het achterwiel verdwijnen, wat doe je?
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten