Wielen voor 93 kg
-
- Forum-lid
Ik ben nav de Bikemotion voorlopig tot de volgende selectie gekomen:
(idd verschillende fietsen met een verschillend budget)
Sensa Titanium met Shimano WH-R500, Quasar QA24AL of Fulcrum Racing7)
Felt F75D met Mavic cxp-22N
VanNicholas Euros met Easton Vista SL (optie Fulcrum Racing 5)
Wat zijn buiten het visuele, emotie, techniek de beste wielen voor mijn gewicht?
Zou balen als ik op gevoel de VN zou nemen, maar hier matige wielen in zitten.
Heb al verschillende topics door gelezen maar zie door de bos de bomen niet meer)
(idd verschillende fietsen met een verschillend budget)
Sensa Titanium met Shimano WH-R500, Quasar QA24AL of Fulcrum Racing7)
Felt F75D met Mavic cxp-22N
VanNicholas Euros met Easton Vista SL (optie Fulcrum Racing 5)
Wat zijn buiten het visuele, emotie, techniek de beste wielen voor mijn gewicht?
Zou balen als ik op gevoel de VN zou nemen, maar hier matige wielen in zitten.
Heb al verschillende topics door gelezen maar zie door de bos de bomen niet meer)
-
- Forum-lid HC
De Fulcrums en Mavic wielen zullen je sowieso wel houden. De Vista's en WHR500's zou ik iets minder vertrouwen met jou gewicht. Deze zijn nogal spaakbreuk gevoelig en de Easton's schijnt de body nogal makkelijk ingevreten te worden.
Ik zou als ik jou was kijken voor een setje Fulcrum Racing 3 wielen of Campagnolo Zonda's. Voor een meerprijs van €150,- tot €200,- zul je 1 van je beste aankopen doen op fietsgebied.
Ik zou als ik jou was kijken voor een setje Fulcrum Racing 3 wielen of Campagnolo Zonda's. Voor een meerprijs van €150,- tot €200,- zul je 1 van je beste aankopen doen op fietsgebied.
ik heb alleen maar lof voor de eastons! een goede set 30 mm hoge velg, prima gewicht en geen gewichtslimiet, zeer licht lopende naven, heb daarmee nog nooit spaakbreuk gehad en daarnaast zien ze er goed uit! Rijd nu tevreden op eastons ea90's aero's.
Persoonlijk zou ik voor gevoel gaan! VanNicholas produceert mooie fietsen
Persoonlijk zou ik voor gevoel gaan! VanNicholas produceert mooie fietsen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
hey ik heb ook dezelfde twijfel
het geaat wel om andere fietsen maar de wieln zijn hetzelfde de eastons en de fulcrums
ik heb ook nog geen conclusie kunnen trekken, maar de eastons schijnen wel de beste te zijn voor dit gewicht rijder
het geaat wel om andere fietsen maar de wieln zijn hetzelfde de eastons en de fulcrums
ik heb ook nog geen conclusie kunnen trekken, maar de eastons schijnen wel de beste te zijn voor dit gewicht rijder
stevens aspin 2010 ultegra
-
- Forum-lid
Mijn gewicht zit net boven de 90 kilo, vergelijkbaar met dat van jou en ik heb easton vista's en daarmee geen problemen mee gehad!
Via de Sensa site vind je een option listhttp://sensabikes.de/cms_getmedia.php?id=667.
Daaruit kan je voor verschillende wielen kiezen.
Zo kun je vaak voor 139 extra mavic open pro velgen met sapim spaken en naven van hetzelfde niveau als je groep. Geen gekke deal.
Verder zullen de Vista's ook prima zijn.
Daaruit kan je voor verschillende wielen kiezen.
Zo kun je vaak voor 139 extra mavic open pro velgen met sapim spaken en naven van hetzelfde niveau als je groep. Geen gekke deal.
Verder zullen de Vista's ook prima zijn.
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd...
-
- Forum-lid
Neutron(ultra) is dat geen optie? Of boven budget, anders de Zonda's
Wanneer wordt het Zomer....