Hier ook even mijn nieuwe aanwinst plaatsen.
Afgelopen donderdag al getest op de baan in Alkmaar en het was helemaal Top!
Het was mijn eerste ervaring op de baan en ik moet zeggen het was best wel spannend maar helemaal gaaf. Na eerst wat rondjes alleen te hebben gereden
ben ik aangepikt bij een groepje en dat ging heel lekker. Dit smaakt naar meer.
Ik zal me ook nog even aanmelden voor de clinic de 13e.
Serge nog bedankt voor al je adviezen en geduld.
[img=http://img59.imageshack.us/img59/8349/img11911.jpg]
Mijn nieuwe speeltje.
-
- Forum-lid
Mooi stukje werk hoor veel plezier ermee
voor de 13e ga je wel vaker de baan op toch? de 13e ben je dus een gevorderde!! laten 'we' die nou net nodig hebben!
mooi karretje!
mooi karretje!
mooi fiets geworden zeg!
toevallig hebben we ook nog een tweede trainer nodig die clinic, want zo te horen ben jij al een zeer ervaren baanrenner de 13e . Leuk zeg, en dat in zo een korte tijd:P
Er is btw nog een vacature voor bondscoach van de sprinters, misschien iets voor jou:P
toevallig hebben we ook nog een tweede trainer nodig die clinic, want zo te horen ben jij al een zeer ervaren baanrenner de 13e . Leuk zeg, en dat in zo een korte tijd:P
Er is btw nog een vacature voor bondscoach van de sprinters, misschien iets voor jou:P
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
[quote="jummeltje"]mooi fiets geworden zeg!
Er is btw nog een vacature voor bondscoach van de sprinters, misschien iets voor jou:P[/quote]
Ja lijkt me wel wat, gaan ze eindelijk gouden plakken pakken!
LOL!!!
Ik begrijp je reactie en zal me aanpassen op het nivo wat bij me past de 13e
Er is btw nog een vacature voor bondscoach van de sprinters, misschien iets voor jou:P[/quote]
Ja lijkt me wel wat, gaan ze eindelijk gouden plakken pakken!
LOL!!!
Ik begrijp je reactie en zal me aanpassen op het nivo wat bij me past de 13e
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Blijft toch lekker basic zo'n baanfiets en gelukkig eens geen rode Pina. De lage velgen (hoge velgen schreeuwen doorgaans om aandacht) laten het frame mooi uitkomen. Mooie bak hoor![/quote]
zo'n pinarello schreeuwt juist om vieze dikke velgen
zo'n pinarello schreeuwt juist om vieze dikke velgen
[quote="HenkBenzinetank"][quote="GastheerG"]Blijft toch lekker basic zo'n baanfiets en gelukkig eens geen rode Pina. De lage velgen (hoge velgen schreeuwen doorgaans om aandacht) laten het frame mooi uitkomen. Mooie bak hoor![/quote]
zo'n pinarello schreeuwt juist om vieze dikke velgen [/quote]
U roept......
[img=http://img202.imageshack.us/img202/4325/img1204r.jpg]
zo'n pinarello schreeuwt juist om vieze dikke velgen [/quote]
U roept......
[img=http://img202.imageshack.us/img202/4325/img1204r.jpg]
-
- Forum-lid
Zo zie ik het graag
Vriend van me heeft dezelfde fiets, alleen dan met zwarte Hson velgen en chrome stuurlint. Heerlijk vies
Vriend van me heeft dezelfde fiets, alleen dan met zwarte Hson velgen en chrome stuurlint. Heerlijk vies