ksyrium sl of eurus
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
EURUS! Alleen al omdat er veel minder mee wordt gereden dan met ksyrium. Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat Eurussen superstrak rijden. Van ksyriums weet ik het niet.
-
- Forum-lid
Eurus!
het zijn veel mooiere wielen.
super strak, weinig problemen mee en er rijden er veel minder rond dan kryserium;)
het zijn veel mooiere wielen.
super strak, weinig problemen mee en er rijden er veel minder rond dan kryserium;)
-
- Forum-lid
Ik heb nogal wat problemen gehoord met Ksyriums, vooral naven en body kunnen problemen opleveren, ook de velg kan uitscheuren bij de nippels.
Bij Eurus nog niet van problemen gehoord ( er zijn er ook minder verkocht ).
Bij Eurus nog niet van problemen gehoord ( er zijn er ook minder verkocht ).
Als je Campa hebt, wil je echt nooit meer iets anders
-
- Forum-lid
rijdt zelf met ksyrium sl, het zijn uitstekende en zeer mooi vormgegeven wielen.
eurus kan ik kwalitatief niet beoordelen, voorwiel is mooi, achterwiel is afschuwelijk lelijk,dat open gedrocht. vind 2 verschillende wielen abslouut geen gezicht .
eurus kan ik kwalitatief niet beoordelen, voorwiel is mooi, achterwiel is afschuwelijk lelijk,dat open gedrocht. vind 2 verschillende wielen abslouut geen gezicht .
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eurus wielen staan verschrikkelijk goed bekend. Strak, degelijk, netjes gewicht. Kwalitatief absoluut een erg goede koop.
Less is bore