BikeMotion 2009, waar lopen jullie warm voor
Nog een kleine week en dan is de Bike Motion in volle gang. Ik ben benieuwd waar jullie naar uit kijken. Zijn het de nieuwe kleuren van de Cervelo's, de Dogma, de Speci SL3, de nieuwe Time, Colnago, Willier Cento Uno, Titanium, Carbon of Staal, ..., ...., ...?
http://www.cyclemania-c.com" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid HC
Ik loop niet specifiek warm voor één ding of merk, gewoon leuk alle nieuwe spulletjes bekijken en bekende tegen komen. Kortom gewoon een gezellig dagje beurzen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
iemand maakt vast wel even een topic voor foto's van de bikemotion
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Alles, maar in het bijzonder toch wel de kleuren van Cervelo in reallife en de Zipp 101 wieltjes
-
- Forum-lid
ik loop vooral warm voor de nieuwe fietsen die uitkozen en wat er vernieuw is/word.
ook kijk ik altijd naar de onderdelen en carbon en stale frames.
de kleding boeit mij helemaal niet.
ook kijk ik altijd naar de onderdelen en carbon en stale frames.
de kleding boeit mij helemaal niet.
Ik ben vooral geinteresseerd in de randverschijnselen. Nieuws over fietsreizen, cyclos, kleding, boeken, tijdschriften, etc. etc. Ik ben niet op zoek naar een nieuwe race fiets. Het is wel leuk om even naar te kijken maar dat is voor mijn niet het hoofddoel
Live fast; die young. mijn blog
Ik kom specifiek voor de Colnagostand. Ik wil graag weten of ik de zwarte of de witte (waar ik nu naar neig) CX-1 ga bestellen. Ik wil daarnaast kijken of bij de witte CX1 het stuur en zadel wit of zwart moet worden. Daarnaast wil ik mooie fot's maken.
Ik wil verder meer te weten komen over wielen (Zonda of Eurus), stuurtjes en groepen (chorus of athena). Ook ga ik kijken of er als het gaat om fietstochten en fietsreizen iets te vinden is van een reis naar Toscane, Stelvio en Dordogne wat goed te combineren is met een gezin met jonge kinderen, zonder dat ik in een soort zwembaden- en glijbaanparadijs beland. Ik wil ook genieten van de natuur.
Ik wil verder meer te weten komen over wielen (Zonda of Eurus), stuurtjes en groepen (chorus of athena). Ook ga ik kijken of er als het gaat om fietstochten en fietsreizen iets te vinden is van een reis naar Toscane, Stelvio en Dordogne wat goed te combineren is met een gezin met jonge kinderen, zonder dat ik in een soort zwembaden- en glijbaanparadijs beland. Ik wil ook genieten van de natuur.
Camerig is prachtig!
Ik ga volgende week zondag voor de eerste keer kijken daar, mede om me nu echt goed te oriënteren op een nieuwe fiets. Alle merken staan er lekker warm bij elkaar, en zo kan ik dus goed vergelijken ! Ik zal mijn digitale spiegelreflex meenemen en wat mooie plaatjes schieten !
Stevens SCF2 BlackWhiteGold- Ultegra Triple-Ritchey WCS-Mavic Ksyrium Elite SL