Is dit een goede moutainbike?
He hallo,
Ik heb veel ervaring met racefietsen, maar vraag me niks over moutainbiken, want daar weet ik niks van. Ik wil een moutainbike kopen voor deze winter en vraag dan ook aan jullie of diit een beetje een fatsoenlijke fiets is.
http://www.salden.nl/default.asp?pid=20 ... catid=2965
Ik heb veel ervaring met racefietsen, maar vraag me niks over moutainbiken, want daar weet ik niks van. Ik wil een moutainbike kopen voor deze winter en vraag dan ook aan jullie of diit een beetje een fatsoenlijke fiets is.
http://www.salden.nl/default.asp?pid=20 ... catid=2965
mwoah. Ik denk dat je overjarig wel beter kunt vinden.
Ik ga niet precies iets uitzoeken voor 850 , maar als je er 80 euro bij doet kun je bijv. zoiets kopen, da's echt stukken beter. En als je een X-trail neemt heb je vast XT afmontage.
Ik ga niet precies iets uitzoeken voor 850 , maar als je er 80 euro bij doet kun je bijv. zoiets kopen, da's echt stukken beter. En als je een X-trail neemt heb je vast XT afmontage.
Wie de raceschoen past... trekt hem aan.
ik vind het frame erg stijf en best wel licht voor die prijsklasse. met deze afmontage kun je over een jaar wat upgraden naar smaak, maar volgens mij is die slx erg goed, deore gaat ook gewoon een hele tijd mee. goede deal dus.
qua gewicht is ie volgens mij beter dan die stevens. ff checke dus
die trek lijkt mooi maar daar zitten wat duurdere toeters en bellen aan die iets hogere prijs niet helemaal verklaren, en eigenlijk zou je beide fietsen even moeten testen om de frames te vergelijken,
succes met kiezen
rein
qua gewicht is ie volgens mij beter dan die stevens. ff checke dus
die trek lijkt mooi maar daar zitten wat duurdere toeters en bellen aan die iets hogere prijs niet helemaal verklaren, en eigenlijk zou je beide fietsen even moeten testen om de frames te vergelijken,
succes met kiezen
rein
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;