Over de wielersport en zijn beoefenaars.

parijs tours, kan het zonder smeets?

ikweetutnietmeer
Forum-lid

ikweetutnietmeer 11 okt 2009 17:54

ik zit lekker parijs tours te kijken en zit me heerlijk te ergeren aan die m.smeets (alweer).

wat een zeikerd, het peloton is moe, waar zijn de nederlanders en de grote namen etc. smeets wordt es wakker!
het peloton is schoner dan ooit tevoren (zegt men) dan is het toch logisch dat je niet het hele jaar door kunt knallen!
het valt me op dat die vent altijd oerhollands zit te zeiken, nooit motiverend, altijd donderprekend en afgevend op anderen, alles in twijfel trekkend.
aan de andere kant meent ie het wielrennen altijd te moeten romantiseren en maakt ie de wereld verwijten dat we niet voldoende respect voor wielrenners hebben.
dopingcontroleurs zijn bureaucraten en doping... wil ie niet over praten want daar moeten we maar eens mee ophouden meent ie, terwijl ie wel altijd op de eerste rang zit om te veroordelen wanneer er weer eentje gepakt is.
naar mijn is smeets een moraalridder die verkeerd om op zijn paard zit.
respect voor wat de man in de loop der jaren voor elkaar heeft gebokst maar ik begin een hekel aan de 'm.smeets show' te krijgen.
de man die zichzelf altijd zonder pardon op eenzelfde voetstuk plaatst als zijn geliefde renners moet maar eens over zijn pensioen gaan nadenken...

zo dat lucht op.

foosho
Forum-lid

foosho 11 okt 2009 17:56

parijs tours, kan het zonder smeets?
Ja, bijv. eurosport of de belg.

eelcoz

eelcoz 11 okt 2009 17:57

Ik snap je frustratie, maar is er niet al een Smeets-topic? En inderdaad, er zijn andere mogelijkheden hoor.

ikweetutnietmeer
Forum-lid

ikweetutnietmeer 11 okt 2009 18:03

blijft evengoed leuk hè om zo van je af te schrijven
enne ik kijk de nos voor ducrot daarom geen zapservice voor mij

foosho
Forum-lid

foosho 11 okt 2009 18:10

ikweetutnietmeer schreef:enne ik kijk de nos voor ducrot daarom geen zapservice voor mij

Nee, die weet waar ie het over heeft :rolleye:
Alleen z'n uitspraken zo af en toe zijn grappig, maar die lees ik wel op wikiquote ;)

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 11 okt 2009 18:33

Hoi,

Bedankt voor de tip :D Net even van de Belg naar Smeets geswitched. Ik ben wel wat melig deze middag dus wat lekker domme Smeets opmerkingen kunnen nu wel eens lachwekkend worden.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 11 okt 2009 18:58

Grappig, ik zou jullie zelf wel eens een middagje op die positie willen zien. Zou vermakelijk domme TV opleveren. (doe het maar eens, een koers lang lullen).
En hoeveel mensen hakken op Mart puur om het hakken en om er bij te horen....
Less is bore

erikvdmaat
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar erikvdmaat 11 okt 2009 19:02

Je kan ook gewoon het geluid uitzetten. Heb je ook geen smeets gezeik meer.

Vacansoleil heeft wel weer goed z'n best gedaan. Mannetje een tijdje vooruit met een kopgroep van tien. Toch weer bijgehaald, en gelijk weer een mannetje mee met de laatste vier.

En of Tommeke geflikt is, volgens Ducrot? Volgens mij koos hij het verkeerde wiel. En dan is die paar meter toch wel (te) lang.
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

casran
Forum-lid HC

casran 11 okt 2009 19:03

Daniel1975 schreef:Grappig, ik zou jullie zelf wel eens een middagje op die positie willen zien. Zou vermakelijk domme TV opleveren. (doe het maar eens, een koers lang lullen).

Ik vraag me af of dat eigenlijk wel zo kwalijk is. Misschien hoort dit er wel bij, en is het toch eigenlijk wel fun. Ik keek naar Sporza (wat jullie "de belg" noemen, grappig overigens) en daar kwamen ook nogal wat lachwekkende uitspraken langs: "had m'n tante kloten, dan was het m'n nonkel" of "als hij [= Boonen] na Paris-Roubaix nu ook Paris-Tours wint dan ontbreekt hem enkel nog Paris-Hilton". Haha :D

TV-commentaar geven is idd niet eenvoudig, ik heb bij sommige commentatoren ook wel m'n bedenkingen, maar er lekker kritiek op geven is leuk op zich !
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 11 okt 2009 19:08

Ik kijk gewoon naar Eurosport, dan hoef ik tenminste geen idioot commentaar aan te horen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

foosho
Forum-lid

foosho 11 okt 2009 19:09

Daniel1975 schreef:Grappig, ik zou jullie zelf wel eens een middagje op die positie willen zien. Zou vermakelijk domme TV opleveren. (doe het maar eens, een koers lang lullen).
Vast wel :). 't Is dan ook zijn baan.
Da's best leuk natuurlijk :)
Alleen ik kijk al jaren geen smeets en consorten meer. Als het toevallig eventjes op staat weet ik precies weer waarom, en dat geldt denk ik voor heel veel mensen die ietsje meer geinteresseerd zijn dan een verdwaalde zapper!

Plaats reactie