Nieuwe wielen
-
- Forum-lid
Niks doen. Ga voor wat je bespaart een weekend naar Majorca
Do kin der mar druk mei weze
-
- Forum-lid
Niks doen. Die fulcrums zijn echt niet zoveel beter. Ik rij zelf ook al jaren R-500 wielen op m,n winterfiets, en heb er onlangs nog de Friesche Vlaanderentocht mee gereden, prima (budget) wielen nog nooit problemen mee gehad. Ik ben wel ben een stuk lichter dan jij (67 kg).
Maar een clubmaat die ook 95 kg weegt heeft ook probleemloos met de WH-500 gereden.
Maar een clubmaat die ook 95 kg weegt heeft ook probleemloos met de WH-500 gereden.
Ga toch fietsen...
http://www.mantel-bikeparts.nl/product/ ... ing_5.html
kijk daar eens even! 169 euro! scheelt je weer 30 euro
kijk daar eens even! 169 euro! scheelt je weer 30 euro
Specialized Tarmac Elite Compact
-
- Forum-lid
sparen tot je een echt stevige upgrade kan doen R3's ofzo,
Of als nu je WH-500 een versleten velgrand hebben ofzo. dan wel vervangen natuurlijk
Of als nu je WH-500 een versleten velgrand hebben ofzo. dan wel vervangen natuurlijk
“Training is like fighting with a gorilla. You don’t stop when you’re tired. You stop when the gorilla is tired.”
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
Cervelo S2 met Dura-Ace C50; Cervelo P2C met FFWD Disc; Bulls Copperhead 3
-
- Forum-lid
http://www.bikegear.be/winkel/wielen/fu ... imano-body
Hier nog 10 eur goedkoper. Ook voor campa. 159,95 EUR.
Hier nog 10 eur goedkoper. Ook voor campa. 159,95 EUR.
We zijn er om elkander te helpen, nietwaar?
ik ben ook overgestapt van de w500 naar de fulcrum 5.
echt wat een verschil!
ik snap ook wel dat er mensen zijn die goede ervaringen hebben met de w500, maar in heuvelachtig gebied zijn het gewoon slechte wielen.
bij aanzetten merk je het ook wel dat er veel speling in de velg zit.
w500 houden als je een rustige toerfietser bent, die lekker door het vlakke Nederland fietst.
upgraden als je echt in de heuvels of zelfs bergen wil fietsen, wedstrijden, sprintjes doet etc.
en nog een plus punt een extra setje wieltjes is altijd handig
echt wat een verschil!
ik snap ook wel dat er mensen zijn die goede ervaringen hebben met de w500, maar in heuvelachtig gebied zijn het gewoon slechte wielen.
bij aanzetten merk je het ook wel dat er veel speling in de velg zit.
w500 houden als je een rustige toerfietser bent, die lekker door het vlakke Nederland fietst.
upgraden als je echt in de heuvels of zelfs bergen wil fietsen, wedstrijden, sprintjes doet etc.
en nog een plus punt een extra setje wieltjes is altijd handig
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
-
- Forum-lid
Nou dat is niet mijn ervaring,ik heb met die W-500 veel in heuvelachtig terrein gefietst, over klinkerwegen gedokkert sprintjes getrokken.......kaarsrecht!
Ga toch fietsen...