Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Kai Reus z'n laatste paar km

draw
Forum-lid

draw 17 sep 2009 16:46

Leuk om te zien om deze held te zien winnen

http://www.youtube.com/watch?v=dSBK29nvvO8
Procycling.nl

kappa-man
Forum-lid

kappa-man 17 sep 2009 17:09

ontzettend gaaf om te zien en te horen!
Opgeven is geen optie!

bmiller
Forum-lid

bmiller 17 sep 2009 17:14

Heel heel gaaf. Hij moest ook wel want Knebel vertelde in Holland sport dat Kai een laatste kans had gekregen zich te bewijzen. Die heeft hij gegrepen zou ik zo zeggen.
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.

tiest
Forum-lid HC

tiest 17 sep 2009 20:56

Kai FTW. Mooi fragmentje.

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 17 sep 2009 21:10

Draw schreef:Leuk om te zien om deze held te zien winnen

GEWELDIG!!!!! Brok in mijn keel. Dank je voor het posten zeg. Topsport pur sang en in combinatie met dat Britse commentaar.....snik. Hehehe....Reus uitspreken blijft moielijk voor die Engelsen: 'Rews'
BMiller schreef:Heel heel gaaf. Hij moest ook wel want Knebel vertelde in Holland sport dat Kai een laatste kans had gekregen zich te bewijzen. Die heeft hij gegrepen zou ik zo zeggen.

Welke uitzending was dat van Holland Sport BMiller. Knebel die zegt dat Reus zijn laatste kans had gekregen. Wat denkt die snotaap wel niet? Of moet dit een soort van motivatie zijn? Als het zo echt gezegd is dan ik snel op zoek gaan naar een ploeg die Reus wel waardeert. Bah zeg.

Uitzending is HIER te zien. Ik ga eens even zitten en kijken.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 17 sep 2009 21:15

Het kan ook wel eens goed zijn om ergens wat meer druk op te zetten. Misschien had hij het wel nodig?

Natuurlijk krijgt zo'n jongen de tijd om te herstellen. Maar aan de andere kant is Rabobank ook geen sociale instelling. Op een gegeven moment moet een renner wel weer kunnen laten zien waarom hij een contract heeft.

Verder zijn het natuurlijk heerlijke beelden. Wat zal er allemaal door die jongen heen zijn gegaan toen duidelijk was dat hij het ging halen. Dat is wel even een momentje wat je dan meemaakt.

frigo
Forum-lid

frigo 17 sep 2009 22:24

Kippenvel...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

simic
Forum-lid

simic 17 sep 2009 22:32

Ik vind het wel klasse van Rabo dat ze zo'n jongen nog een kans geven. Van 0 af aan begingen qua conditie is erg moeilijk, maar Rabo geeft de jongen toch nog een kans. En wat betreft die druk, de meeste renners laten dan tenminste ook zien waar ze toe in staat zijn.

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 17 sep 2009 22:33

Bottecchia schreef: Natuurlijk krijgt zo'n jongen de tijd om te herstellen. Maar aan de andere kant is Rabobank ook geen sociale instelling. Op een gegeven moment moet een renner wel weer kunnen laten zien waarom hij een contract heeft.

Idd.
Mooi dat hij weer wint.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 17 sep 2009 23:08

Kai REUS op een GIANT, dat kan geen toeval zijn.

Mooi dat hij weer helemaal meedoet.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

abiker
Forum-lid

abiker 17 sep 2009 23:33

Ik vind dit toch wel echt een van de mooiste beelden van het jaar! Gewoon het verhaal er achter al!

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 17 sep 2009 23:45

ZorroI schreef:
Draw schreef:Leuk om te zien om deze held te zien winnen

GEWELDIG!!!!! Brok in mijn keel. Dank je voor het posten zeg. Topsport pur sang en in combinatie met dat Britse commentaar.....snik. Hehehe....Reus uitspreken blijft moielijk voor die Engelsen: 'Rews'
BMiller schreef:Heel heel gaaf. Hij moest ook wel want Knebel vertelde in Holland sport dat Kai een laatste kans had gekregen zich te bewijzen. Die heeft hij gegrepen zou ik zo zeggen.

Welke uitzending was dat van Holland Sport BMiller. Knebel die zegt dat Reus zijn laatste kans had gekregen. Wat denkt die snotaap wel niet? Of moet dit een soort van motivatie zijn? Als het zo echt gezegd is dan ik snel op zoek gaan naar een ploeg die Reus wel waardeert. Bah zeg.

Uitzending is HIER te zien. Ik ga eens even zitten en kijken.

Mvg, Zorro

Knebel bekeken. Te weing informatie daar. Ik vond het wel opmerkelijk dat iets zei van: 'Dat Reus nu eens niet meer moest aanhaken op die val in de Alpen'.
Zit wat in maar Reus heeft wel weken in coma gelegen. Knebel schijnt continu in een 'coma' te liggen.
Zegt Knebel ook nog dat ze meer individuele begeleiding doen op hun renners. Het was was Sven Kramer die Gesink tegenkwam zonder ENIGE begeleiding tijdens de trainingen voor de Vuelta (ik moet die informatie even opzoeken).

Alsof je een talent als Reus moet motiveren zeg!
Als hij een makkelijke baan had willen hebben dan had hij wel een makkelijke baan gekozen. Maar hij wil weer fietsen, afzien en winnen. Kun je je voorstellen dat je na zo'n zware val wellicht wat bang geworden bent? Ik wel. Wat nu laatste kans!! Knebel zijn laatste kans zul je bedoelen.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Plaats reactie