opbouw onderdelen groep bij vos zwanenburg
Ik ben van plan mijn frame op te laten bouwen met een campa centaur groep bij vos zwanenburg, aangezien de groep hier goedkoop is en gratis gemonteerd is.
Nu vraag ik mij echter af of deze montage wel goed zal gebeuren bij zo een discount winkel als vos, waar je normaal gesproken niet vaak van dergelijke zaken gratis aangeboden krijgt. vandaar mijn vraag zit er een addertje onder het gras?
Nu vraag ik mij echter af of deze montage wel goed zal gebeuren bij zo een discount winkel als vos, waar je normaal gesproken niet vaak van dergelijke zaken gratis aangeboden krijgt. vandaar mijn vraag zit er een addertje onder het gras?
koga kimera road 1k
Op dit forum krijg je daar geen objectief beeld van. Teveel mensen hebben hier van horen zeggen dat het geen goeie winkel is. Je moet er zelf heengaan en bekijken wat je er zelf van vind.
Ik ben zeer positief over vos. De fiets wordt zonder addertjes gratis in elkaar gezet
Ik ben zeer positief over vos. De fiets wordt zonder addertjes gratis in elkaar gezet
Dik? Ja. Gek? Ja. Stroopwafel? Ja.
oke, maar bijv de crank kunnen ze dat ookk goed monteren? de rest maak ik me niet echt zorgen over, aangezien dat niet al te moeilijk is om te monteren, maar de crank is toch wel wat anders ivm de lagers en dergelijken
koga kimera road 1k
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
jummeltje schreef:Op dit forum krijg je daar geen objectief beeld van. Teveel mensen hebben hier van horen zeggen dat het geen goeie winkel is. Je moet er zelf heengaan en bekijken wat je er zelf van vind.
eens. zelf heengaan.
skimons schreef:jummeltje schreef:Op dit forum krijg je daar geen objectief beeld van. Teveel mensen hebben hier van horen zeggen dat het geen goeie winkel is. Je moet er zelf heengaan en bekijken wat je er zelf van vind.
eens. zelf heengaan.
Precies. Al die negatieve verhalen komen volgens mij voor een groot deel van diegenen die bij de lokale fietsenmaker de hoofdprijs hebben betaald voor hun fiets onder het mom van de geweldige "service". Alles wat goedkoper is moet dan wel ten koste gaan van die service (whatever dat ook moge wezen) en kwaliteit.
Inderdaad zelf gaan kijken en overleggen wat je wilt. Er is veel commentaar op winkels als Vos, maar ben daar een paar keer binnen geweest en vindt het eigenlijk wel ok. Ze zijn over het algemeen heel soepel met je wensen.
Service bij andere zogenaamde gerenommeerde fm's is ook niet altijd om over naar huis te schrijven. Ik heb in het voorjaar mijn fiets opgehaald bij een "speciaalzaak" in Amsterdam met een ratelende achterderailleur.
Service bij andere zogenaamde gerenommeerde fm's is ook niet altijd om over naar huis te schrijven. Ik heb in het voorjaar mijn fiets opgehaald bij een "speciaalzaak" in Amsterdam met een ratelende achterderailleur.
Ik heb kort geleden daar ook een fiets gekocht en kreeg niet de indruk dat ik te maken had met een fm die alleen op omzet uit was integendeel kreeg koffie en cake aangeboden en zelfs goed advies betreft afmontage.
EPS, da laatste der hand gemaakte.
-
- Forum-lid
Vos is zo goedkoop omdat die zich niks aantrekt van adviesprijzen en bodemprijzen opgelgd door de fabrikanten. Hoe anders kunnen de meeste fietsenwinkels wel een complete fiets verkopen voor minder dan de laagste totaalprijs van alle losse onderdelen?
Doordat vos voor bijna een miljoen euro spullen afneemt van bijvoorbeel veltec, terwijl de gemiddelde FM moeite heeft met het bereiken van de gestelde limiet van veltec. De inkoopprijs van vos ligt daardoor zo veel lager dat hij zijn spullen voor een veel lagere prijs kan verkopen dan de gemiddelde FM. En misschien neemt hij ook wel genoegen met een kleinere marge per artikel, omdat hij zo veel verkoopt..
Prijsafspraken opleggen is verboden, dus iets aantrekken van adviesprijzen is er niet bij.. je mag zelf je prijs bepalen die je denkt nodig te hebben om te overleven
Prijsafspraken opleggen is verboden, dus iets aantrekken van adviesprijzen is er niet bij.. je mag zelf je prijs bepalen die je denkt nodig te hebben om te overleven
Ik moet zeggen dat sommige mensen hiet op het forum wel met erg veel lof spreken over vos, heb momenteel 300km op de teller, over 2 weken de 1e gratis service beurt.
Ik zal melden of ik de monteurs bekwaam genoeg vind en nog steeds netjes behandeld word.
Ik zal melden of ik de monteurs bekwaam genoeg vind en nog steeds netjes behandeld word.
EPS, da laatste der hand gemaakte.