Scheur in Cannondale Frame
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Scheur zit wel vlak naast de las, toch een iets kritischer punt...Amclassic-fan schreef:Lijkt wel erg veel op een frontale botsing, het is wel erg onwaarschijnlijk dat de buis spontaan in die richting scheurt.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het probleem is dat ik niet de eerste eigenaar ben en dat de levenslange garantie van Cannondale dan niet meer geldt. Ik mag dus nu een nieuwe fiets gaan kopen en denk dus dat ik geen Cannondale weer neem. Maar goed, er zijn dus niet meer mensen die een dergelijk probleem een keer hebben gehad met een Cannondale fiets?
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Bij ieder ander merk had je gewoon 't zelfde te horen gekregen. Van ieder merk sneuvelt er wel eens een frame zonder dat er een valpartij nodig was.
Die Caad4 is daarnaast al knap oud, ze werden in 2004 volgens mij 't laatst verkocht. Frame is eind jaren 90 op de markt gekomen. Dus 't frame is al pak 'm beet tussen de 5 en 10 jaar oud. Koop gewoon een nieuw frame en zet de spullen over als je geen budget hebt voor een compleet nieuwe fiets.
Die Caad4 is daarnaast al knap oud, ze werden in 2004 volgens mij 't laatst verkocht. Frame is eind jaren 90 op de markt gekomen. Dus 't frame is al pak 'm beet tussen de 5 en 10 jaar oud. Koop gewoon een nieuw frame en zet de spullen over als je geen budget hebt voor een compleet nieuwe fiets.
Het frame is inderdaad niet meer het nieuwste van het nieuwste, maar zou je er niet gewoon vanuit moeten kunnen gaan dat een frame met gemak 10 jaar o.i.d mee zou moeten kunnen gaan? Dit zeker in het geval van Cannondale, waarvan de frames zo 'goed' schijnen te zijn.
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3