Centaur, Athena of Chorus
-
- Forum-lid
Beste forumleden
Ik ben van plan een aluminium frame te kopen alleen de groep is nog niet zeker,
Ik heb weinig ervaring met Campagnolo, maar ik hoor van veel mensen dat het duurzamer is en het een beter prijs kwaliteit verhouding heeft. Dus ik wil toch voor Campa gaan.
Als ik de Centaur groep of eventueel de Athena groep zo nemen kan ik meer investeren in carbonwielen met een trainingssetje erbij maar dat kan dus niet als ik Chorus zou nemen de vraag is dus is Chorus zoveel beter dan Centaur/Athena dat het dat waard is. En heb je veel aan de 11S
Heeft er verder nog iemand ervaring met Athena en Kuiper ACC50 wielen?
Alvast bedankt
Ik ben van plan een aluminium frame te kopen alleen de groep is nog niet zeker,
Ik heb weinig ervaring met Campagnolo, maar ik hoor van veel mensen dat het duurzamer is en het een beter prijs kwaliteit verhouding heeft. Dus ik wil toch voor Campa gaan.
Als ik de Centaur groep of eventueel de Athena groep zo nemen kan ik meer investeren in carbonwielen met een trainingssetje erbij maar dat kan dus niet als ik Chorus zou nemen de vraag is dus is Chorus zoveel beter dan Centaur/Athena dat het dat waard is. En heb je veel aan de 11S
Alvast bedankt
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
-
- Forum-lid HC
MartijnBlaas schreef:Beste forumleden
Alvast bedankt
Zonder de discussie opnieuw te willen starten maar duurzamer: kul en betere prijs kwaliteit verhouding ook kul. Zowel Shimano, Campagnolo als SRAM gaan meer km's mee dan de meeste van ons ermee rijden. Shimano of Campa is vooral emotie. De een vind een chocolade ijsje lekker en dan ander een vanille ijsje.
Athena groep euro 729, Chorus 959 en Centaur 499 (allen compact en carbon). Het verschil tussen de Athena en Chorus is te verwaarlozen qua prijs. Dus daar moet geld bij voor je extra wielsetje.